Your browser does not support JavaScript!

Διδακτορικές διατριβές

Τρέχουσα Εγγραφή: 22 από 70

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000385089
Τίτλος Πολλαπλή νοημοσύνη και παραγωγή γραπτού λόγου. Επιδράσεις της διαφοροποιημένης ως προς τους τύπους νοημοσύνης των μαθητών διδασκαλίας της παραγωγής του γραπτού λόγου (επιχειρηματολογικού κειμένου) σε γνωστικό, μεταγνωστικό και συναισθηματικό επίπεδο
Άλλος τίτλος Multiple intelligence and writing skills. Effects of differentiated teaching of argumentative writing based on multiple intelligences on cognitive, metacognitive and emotional level
Συγγραφέας Βασαρμίδου, Δέσποινα
Σύμβουλος διατριβής Ι. Σπαντιδάκης
Μέλος κριτικής επιτροπής Ε. Βασιλάκη
Μέλος κριτικής επιτροπής Ε. Σκούρτου
Φυσική περιγραφή xxvi, 624 σ. : πίν. (μερ. έγχρ.), έγχρ. διαγρ/τα, πανομ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Argumentative text/writing
Metacognitive knowledge-skills
Multiple Intelligence Theory
Socio-cognitive/socio-cultural approaches of writing
Writing self-image
Writing skills
Επιχειρηματολογική γραφή
Θεωρία πολλαπλής νοημοσύνης
Κοινωνικογνωστικές-κοινωνικοπολιτισμικές προσεγγίσεις γραπτού λόγου
Μεταγνωστική γνώση-δεξιότητες
Συγγραφικές δεξιότητες
Συγγραφική αυτο-εικόνα
Ημερομηνία έκδοσης 2014
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Διδακτορικές διατριβές
  Τύπος Εργασίας--Διδακτορικές διατριβές
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/9/b/2/metadata-dlib-1403513057-920978-30045.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 606

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 177