Your browser does not support JavaScript!

Διδακτορικές διατριβές

Αναζήτηση σ' αυτή τη συλλογή
Αποτελέσματα  48-57   από  70   Get results as RSS feedΑποτελέσματα/σελίδα  
Πρώτη σελίδα
Προηγούμενη σελίδα
Σελίδα: [5] Επόμενη σελίδα
Τελευταία σελίδα
  Τίτλος Δημιουργός Ημερομηνία  
48. Γενετική μελέτη της σχολικής επίδοσης και γνωστικά χαρακτηριστικά πρώιμων αναγνωστών Κουτσουράκη, Στυλιανή Ι
2005 Προσθήκη στο καλάθι
49. Διαταραχές στην οπτική και ακουστική αντίληψη και οι επιπτώσεις τους στη γλωσσική εξέλιξη του παιδιού : ανίχνευση και θεραπευτική αντιμετώπιση σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας Χριστιανού, Χαρίκλεια
2005 Προσθήκη στο καλάθι
50. Διερεύνηση τοπικών διαταραχών μέσω πειραμάτων με επικίνδυνα προϊόντα οικιακής και σχολικής χρήσης : δυνατότητες αντιμετώπισης των διαταραχών μέσα από την εκπαίδευση στα πλαίσια διδακτικής παρέμβασηςμε στόχο την εννοιολογική αλλαγή Μαλανδράκης, Γεώργιος Ν
2004 Προσθήκη στο καλάθι
51. Εκπαιδευτική κινητικότητα και παραεκπαιδευτικοί μηχανισμοί. Οι εκτιμήσεις μαθητών και δημόσιων εκπαιδευτικών για το ρόλο των φροντιστηριακών και ιδιαίτερων μαθημάτων στη μετάβαση από το δευτεροβάθμιο στο τριτοβάθμιο επίπεδο εκπαίδευσης Πολυχρονάκη, Μαρία
2004 Προσθήκη στο καλάθι
52. Το γνωστικό ορθογραφικό σύστημα και η ορθογραφική δεξιότητα μαθητών Δ', Ε' και ΣΤ' τάξης δημοτικού σχολείου Καρατζάς, Ανδρέας
2004 Προσθήκη στο καλάθι
53. Η εξέλιξη της φωνολογικής συνείδησης μαθητών από την Α' στην Β' τάξη δημοτικού σχολείου και η πρόσκτηση της αναγνωστικής δεξιότητας Καρυώτης, Θεόδωρος
2003 Προσθήκη στο καλάθι
54. Η ψυχοκινητική αγωγή ως προϋπόθεση και μέσο βελτίωσης της γραφοκινητικής δεξιότητας παιδιών προσχολικής ηλικίας Τρούλη, Καλλιόπη Γ
2003 Προσθήκη στο καλάθι
55. Μαθησιακές δυσκολίες στα Μαθηματικά σε παιδιά Δημοτικού Σχολείου με κανονική νοημοσύνη - Δυσαριθμησία (Διάγνωση - Αντιμετώπιση) Περικλειδάκης, Γεώργιος Α
2003 Προσθήκη στο καλάθι
56. Διπολιτισμική - Διγλωσσική στην Ελλάδα. Η περίπτωση των «Σχολείων Παλιννοστούντων» Κοντογιάννη, Διονυσία Δ
2002 Προσθήκη στο καλάθι
57. Εκπαιδευτική κινητικότητα και παραεκπαιδευτικοί μηχανισμοί : οι εκτιμήσεις μαθητών και δημόσιων εκπαιδευτικών για το ρόλο των φροντιστηρικών και ιδιαίτερων μαθημάτων στη μετάβαση από το δευτεροβάθμιο στο τριτοβάθμιο επίπεδο εκπαίδευσης Πολυχρονάκη, Μαρία
2002 Προσθήκη στο καλάθι
Πρώτη σελίδα
Προηγούμενη σελίδα
Σελίδα: [5] Επόμενη σελίδα
Τελευταία σελίδα