|
Title |
Creator |
Date |
|
29.
|
Ολοήμερο δημοτικό σχολείο στην Ελλάδα : η εισαγωγή και η εξελικτική πορεία του και νοτόμου θεσμού στην ελληνική σχολική πραγματικότητα
|
Χαλκιαδάκη, Αθηνά
|
2013 |
|
30.
|
Αξιολόγηση βάσει φακέλου : ο ρόλος της στην προσωπική ανάπτυξη του μαθητή και την επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού
|
Βαρσαμίδου, Αθηνά
|
2012 |
|
31.
|
Ο εκπαιδευτικός ως φορέας αλλαγής : ανάπτυξη ενός διαδικτυακού περιβάλλοντος προβληματοκεντρικής μάθησης στην περιοχή της αγωγής υγείας
|
Δόβρος, Νικόλαος
|
2012 |
|
32.
|
Συμβολή της άτυπης και της προαιρετικής περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, στην αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών προβλημάτων στο πλαίσιο της βιώσιμης ανάπτυξης
|
Αντωνίου, Θεόδωρος
|
2012 |
|
33.
|
Αξιολόγηση προγραμμάτων εκπαίδευσης ανηλίκων : η περίπτωση των σχολείων δεύτερης ευκαιρίας
|
Μαγγόπουλος, Γεώργιος Α
|
2011-10-04 |
|
34.
|
Η ενσωμάτωση του ηλεκτρονικού υπολογιστή, ως γνωστικού εργαλείου, στη διδασκαλία γνωστικών και μεταγνωστικών στρατηγικών γραπτού λόγου σε μαθητές δημοτικού με ή χωρίς δυσκολίες παραγωγής γραπτού λόγου
|
Ράλλη, Μαρία
|
2011 |
|
35.
|
Η θεατρική αγωγή στο προαιρετικό ολοήμερο σχολείο : εμπειρική διερεύνηση στα δημοτικά σχολεία της Κρήτης
|
Ιωακειμίδης, Παντελής Β
|
2011 |
|
36.
|
Η γλωσσική εκπαίδευση των Αλβανών μαθητών στην Ελλάδα. Κυβερνητικές πολιτικές και οικογενειακές στρατηγικές
|
Μαλιγκούδη, Χριστίνα
|
2010 |
|
37.
|
Η ιδεολογία του καθεστώτος της 21ης Απριλίου μέσα από την εκπαιδευτική πολιτική και σχολική ζωή και πράξη στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
|
Σπαθαράκη, Ανδρονίκη Π
|
2010 |
|
38.
|
Όψεις της εναλλαγής κώδικα σε ελληνόπουλα στη Γερμανία και η σημασία της για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας
|
Στύλου, Γεωργία
|
2010 |
|