Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Συλλογές    Σχολή/Τμήμα    Σχολή Επιστημών Αγωγής    Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης  

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Πτυχιακές εργασίες [2] Διάφορα [2]
Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης [358] Δημοσιεύσεις
Διδακτορικές διατριβές [69] Ε.ΔΙΑ.Μ.ΜΕ.

Τρέχουσα Εγγραφή: 1 από 1

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000448803
Τίτλος Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας σε μαθητές Ρομά δημοτικού Σχολείου / Μαλαματένια Ζαχαριουδάκη.
Άλλος τίτλος Design, development and evaluation of educational material with the method of Distance Learning for the teaching of Greek as a second language in Roma primary school students
Συγγραφέας Ζαχαριουδάκη, Μαλαματένια
Σύμβουλος διατριβής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Μέλος κριτικής επιτροπής Χατζηδάκη Ασπασία
Ιερωνυμάκης Ιωάννης
Περίληψη Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η αποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού (Ε.Υ.) με τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για τη διδασκαλία του ελληνικού αλφάβητου σε μαθητές Ρομά Γ΄ - ΣΤ΄ τάξης Δημοτικού Σχολείου. Ειδικότερα, σκοπός της δημιουργίας του Ε.Υ. δεν είναι να αποτελέσει αυτοδύναμη εξΑΕ, αλλά να λειτουργήσει συμπληρωματικά ,για να ενισχυθεί η φοίτησή των μαθητών Ρομά στο σχολείο και να περιοριστεί η σχολική διαρροή, και συνάμα να ενδυναμώσει την αυτοεκτίμηση τους. Επίσης, το Ε.Υ. κατά κύριο λόγο αποτελεί μετασχηματισμό συμβατικού υλικού σε εξ αποστάσεως. Για την υλοποίηση του εφαρμόστηκαν οι αρχές σχεδιασμού εκπαιδευτικού υλικού που έχουν διατυπώσει οι θεωρητικοί του πεδίου της εξΑΕ και αξιοποιήθηκαν το ψηφιακό εργαλείο h5p και η πλατφόρμα Chamilo. Για την αποτίμηση του Ε.Υ. διεξήχθησαν 2 ποιοτικές έρευνες με σκόπιμη δειγματοληψία. Πιο συγκεκριμένα, το Ε.Υ. αξιολογήθηκε από 5 ειδικούς της εξΑΕ μέσω ερωτηματολογίου ανοιχτού τύπου και από 7 μαθητές μέσω ημι-δομημένων συνεντεύξεων. Για την επεξεργασία των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ποιοτική ανάλυση περιεχομένου. Από τα αποτελέσματα των ερευνών προέκυψε πως το Ε.Υ. ήταν εύχρηστο, διαδραστικό, ευχάριστο και σύμφωνο με της αρχές της εξΑΕ.
Φυσική περιγραφή 156 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Bilingualism
Diglossia
Distance education
Ecucational material
Education of Roma children
Roma
School Distance education
Διγλωσσία
Εκπαίδευση παιδιών Ρομά
Εκπαιδευτικό υλικό
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Ρομά
Σχολική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Ημερομηνία διάθεσης 2022-05-06
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/2/d/f/metadata-dlib-1654513273-942417-19287.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 53

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Δεν έχετε δικαιώματα για να δείτε το έγγραφο.
Δεν θα είναι διαθέσιμο έως: 2025-06-05