|
Title |
Creator |
Date |
|
1308.
|
Η διαμόρφωση της ταυτότητας του δασκάλου και η επιρροή της στο έργο
|
Λουκαδάκης, Μανώλης
|
2011 |
|
1309.
|
Μελέτη του προφίλ έκφρασης των MHC II μορίων και της μορφολογίας της Μικρογλοίας σε ενεργοποιημένη και μη ενεργοποιημένη κατάσταση
|
Σκόρδος, Ιωάννης
|
2013-03-15 |
|
1310.
|
Η αποτελεσματικότητα της τεχνικής "εκπαίδευσης αμοιβαίας μίμησης" στην εκκμάθηση της δεξιότητας της μίμησης
|
Ανδρέου, Ελένη
|
2012 |
|
1311.
|
Η ανάπτυξη δεξιοτήτων και ειδικότερα της ανάγνωσης σε σχέση με την ιδιοσυγκρασία του μαθητή : νοημοσύνη (IQ), λεξιλόγιο και ψυχοκοινωνική προσαρμογή
|
Κουκούλης, Εμμανουήλ
|
2006 |
|
1312.
|
Αυτοεκτίμηση και κοινωνικότητα σε παιδιά Ε' και Στ' δημοτικού
|
Θεοδωράκης, Μηνάς
|
2008 |
|
1313.
|
Ψυχοθεραπευτικές διαδικασίες στη συνθετική ψυχοθεραπεία : Οι παρεμβάσεις του θεραπευτή σε άτομα με σχιζοφρενικά συμπτώματα
|
Καϊτέ, Χάρις
|
2002 |
|
1314.
|
Η γονεϊκή απόρριψη, η συντροφική αποδοχή και η ικανοποίηση από την συντροφικότητα
|
Σόντρα, Μαρία
|
2012 |
|
1315.
|
Η αποτελεσματικότητα μιας θεραπευτικής προσέγγισης βασισμένης στο λειτουργικό παιχνίδι και στη σωματική δραστηριότητα στη μείωση της στερεοτυπικής συμπεριφοράς δυο παιδιών με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές
|
Κουτουλάκη, Ηρακλεία
|
2010 |
|
1316.
|
Το αναπτυξιακό κοινωνικό-πραγματολογικό μοντέλο παρέμβασης για παιδιά με διαταραχή αυτιστικού φάσματος και η αποτελεσματικότητά του
|
Δαφέρμου, Σοφία
|
2012 |
|
1317.
|
Η σχέση άγχους & καρκίνου : μια ψυχολογική προσέγγιση του φαινομένου
|
Κουτσού, Μαρία
|
2006 |
|