|
Τίτλος |
Δημιουργός |
Ημερομηνία |
|
880.
|
Οι παραδοσιακές μέθοδοι διδασκαλίας των μαθηματικών vs των σύγχρονων διδακτικών μεθόδων
|
Κοκκινάκη, Ιάκωβα
|
2022-07-22 |
|
881.
|
Το Τοπικό-Γενικό Αξίωμα στη θεωρία αριθμών
|
Καρτσάκη, Ευαγγελία
|
2022-07-22 |
|
882.
|
Το ψηφιακό παιχνίδι στη διδακτική των μαθηματικών
|
Σιδερής, Παναγιώτης
|
2022-07-22 |
|
883.
|
Η επίδραση των STEM στα μαθηματικά στην προσχολική εκπαίδευση
|
Χουρδάκη, Μαρίνα
|
2022-07-21 |
|
884.
|
Η κατάκτηση της ενσυναίσθησης στην προσχολική ηλικία και οι δημογραφικοί, ενδοπροσωπικοί και κοινωνικοί παράγοντες που την επηρεάζουν
|
Κουτάντου, Ελευθερία
|
2022-07-21 |
|
885.
|
Η συμβολή του Συλλόγου Διδασκόντων στη σχολική διοίκηση και η εμπειρία του ν.4327/2015
|
Ντεντάκης, Γεώργιος
|
2022-07-20 |
|
886.
|
Δομική και λειτουργική αποκέντρωση : οι ΟΤΑ α΄ βαθμού μέσω των μεταρρυθμίσεων του ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ, ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ και ΚΛΕΙΣΘΕΝΗ : Η περίπτωση του Δήμου Ρεθύμνη
|
Γαργερού, Ελευθερία
|
2022-07-19 |
|
887.
|
Τα props στη mise-en-scene του Pedro Almodovar : ο ρόλος των τεχνών, των φωτογραφιών και των θρησκευτικών αντικειμένων από το Όλα για τη μητέρα μου (1999) ως το Πόνος και δόξα (2019)
|
Τεφτίκη, Ιωάννα
|
2022-07-14 |
|
888.
|
Συγκριτική προσέγγιση της νομοθεσίας για την αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση (2002-2022)
|
Συκιώτη, Φλωρέττα
|
2022-07-07 |
|
889.
|
Το μοντέλο της παράλληλης στήριξης : προκλήσεις στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα
|
Φουντουλάκη, Νεκταρία
|
2022-07-05 |
|