|
Τίτλος |
Δημιουργός |
Ημερομηνία |
|
6606.
|
Απόψεις νηπιαγωγών σχετικά με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στο διοικητικό τους έργο ως διευθυντές μονοθέσιων νηπιαγωγείων
|
Παπατζανή, Ιωάννα
|
2022 |
|
6607.
|
Ο ρόλος του ηγέτη στην εφαρμογή καινοτομιών στον παιδικό σταθμό
|
Αντωνάκη, Δήμητρα
|
2022 |
|
6608.
|
Η σχέση της ενσυναίσθησης με το κοινωνιομετρικό προφίλ των μαθητών/-τριών δημοτικού σχολείου
|
Μαυραντωνάκη, Γεωργία Χριστίνα
|
2022 |
|
6609.
|
Οι μορφές μυητικού θανάτου στις ελληνικές παραλογές και οι δυνατότητες πρόσληψής τους από τα παιδιά μέσα από μουσικές και θεατρικές εκπαιδευτικές πρακτικές
|
Παπανικολοπούλου, Ελεάννα
|
2021-10-19 |
|
6610.
|
Ο ρόλος των διαφόρων παραγόντων της εκπαίδευσης (διευθυντές-εκπαιδευτικοί-μαθητές) στη διεξαγωγή των Εργαστηρίων δεξιοτήτων
|
Γιακουμάκης, Γεώργιος
|
2022 |
|
6611.
|
Η χρήση του κοινωνικού παιχνιδιού ως μέσου ανάπτυξης του λεξιλογίου των παιδιών : απόψεις και πρακτικές νηπιαγωγών και βρεφονηπιοκόμων
|
Λουκάκη, Μαρίνα.
|
2022 |
|
6612.
|
Η εκπαιδευτική ρομποτική στην Προσχολική Εκπαίδευση : η περίπτωση του Bee-Bot
|
Φανουράκη, Ευαγγελία Α.
|
2022 |
|
6613.
|
Επαγγελματική ταυτότητα των εκπαιδευτών παράλληλης στήριξης του νομού Ρεθύμνου
|
Βαρδάκη, Ευαγγελία
|
2022 |
|
6614.
|
Η εξέλιξη της κινηματογραφικής φόρμας στο έργο του Ντέιβιντ Λιντς : Ο άνθρωπος ελέφαντας (1980), Ατίθαση καρδιά (1990) και Οδός Μαλχόλαντ (2001)
|
Αθουσάκη, Ιωάννα Γεωργία
|
2022 |
|
6615.
|
Συζυγική ικανοποίηση και εργασιακή εξουθένωση σε γονείς παιδιών με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες : μια συγκριτική μελέτη
|
Χιονάτου, Μαρία
|
2022 |
|