|
Τίτλος |
Δημιουργός |
Ημερομηνία |
|
825.
|
Απόψεις γονέων και φροντιστών παιδιών, εφήβων και ενηλίκων με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος σχετικά με τη σεξουαλικότητα και τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση
|
Μπουτακίδου, Αγάπη Αρτεμισία
|
2022-04-28 |
|
826.
|
Η δράση των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης σε παιδιά με ΔΕΠ-Υ με στόχο την αποτελεσματική συμπεριληπτική διδασκαλία και μάθηση : μια μελέτη περίπτωσης ενός μαθητή με ΔΕΠΥ
|
Αρβανίτης, Νίκος
|
2022-04-20 |
|
827.
|
Ψυχοκοινωνικές επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19 στις οικογένειες παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος
|
Ζαχαριά, Νίκη
|
2022-04-17 |
|
828.
|
Σχεδιασμός, υλοποίηση & αποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού εξ αποστάσεως επιμόρφωσης νηπιαγωγών για τη διδασκαλία της τοπικής ιστορίας σε μαθητές προσχολικής ηλικίας μεσά απο την εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας Actiobound : η περίπτωση της επανάστασης του 1821 στην πόλη των Χανίων
|
Βέτσου, Θεοδώρα
|
2022-04-12 |
|
829.
|
Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση μιας ολοκληρωμένης διδακτικής παρέμβασης, συμπληρωματικής σχολικής ΕξΑΕ, για τη διδασκαλία της φιλοσοφίας Β' λυκείου μέσω της μελοποιημένης ποίησης
|
Χάσκος, Θεοφάνης
|
2022-04-12 |
|
830.
|
Περιαυτολογία και πολιτική ταυτότητα : φθόνος, γλώσσα και ιδεολογία στον Περί αντιδόσεως του Ισοκράτη (Ισοκρ. 15) και στον Περί του στεφάνου του Δημορθένη (Δημ. 18)
|
Βαρσαμά, Χαρίκλεια
|
2022-04-10 |
|
831.
|
Σαμψών αγωνιστής : από την ποίηση του 17ου αιώνα στις θεατρικές σκηνές του 20ού
|
Μαμάνου, Θεοχαρίτσα
|
2022-04-02 |
|
832.
|
Liouville-Neumann series approach to the Lieb-Liniger model
|
Κορμέντζας, Αλέξανδρος-Διονύσιος Γ.
|
2022-04-01 |
|
833.
|
Measurement of the magnetic field in the polaris flare region using data from the RoboPol instrument
|
Γκιμήση, Κάτια Α.
|
2022-04-01 |
|
834.
|
Quantum estimation of a static magnetic field’s direction utilizing spin-1/2 probes.
|
Ριτσόπουλος, Δημήτριος Κ.
|
2022-04-01 |
|