|
Title |
Creator |
Date |
|
961.
|
Γνώσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τις ψυχοκοινωνικές δυσκολίες των παιδιών με διαταραχή ελλειματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα
|
Πολυζώη, Ελευθερία
|
2022 |
|
962.
|
Γονικά χαρακτηριστικά και αναδυόμενες συγκρούσεις στην εφηβεία : η βιωματική αφήγηση της οικογένειας
|
Γυπαράκη, Δήμητρα
|
2022 |
|
963.
|
Γονικές πεποιθήσεις για τη σεξουαλικότητα και τη σεξουαλική αγωγή παιδιών και εφήβων με νοητική υστέρηση
|
Κουναλάκη, Ειρήνη
|
2022 |
|
964.
|
Διαγενεακή δικαιοσύνη, βιώσιμη ανάπτυξη και κινήματα κλιματικής αλλαγής
|
Σπαντιδάκη, Ευαγγελία
|
2022 |
|
965.
|
Διαδικτυακή επικοινωνία και κοινωνικοποίηση στην εφηβεία
|
Τσαντίρη, Αναστασία
|
2022 |
|
966.
|
Διερεύνηση απόψεων εκπαιδευτικών για την επιμόρφωση σχετικά με το σύστημα εκπαίδευσης μαθητών/τριών με προβλήματα ακοής
|
Στράτου, Δήμητρα
|
2022 |
|
967.
|
Εκδοχές ενδοοικογενειακής βίας και παιδικής κακοποίησης στα βιβλία για παιδιά και εφήβους : άλλοτε και τώρα
|
Ασαργιώτη, Καλλιόπη
|
2022 |
|
968.
|
Ελληνόφωνοι αντι-Διαφωτιστικοί λόγοι (1780-1820)
|
Καστρινάκης, Νίκος
|
2022 |
|
969.
|
Έμφυλες διαδικασίες υποκειμενοποίησης : η αναπαραγωγική χρήση του γυναικείου σώματος
|
Πρένγκα, Φιορέλα
|
2022 |
|
970.
|
Ενσωμάτωση «μουσικών δραστηριοτήτων αισθητικής διδασκαλίας» στις διδακτικές διαδικασίες του νηπιαγωγείου
|
Καραμούζη, Άννα Στυλιανή
|
2022 |
|