Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Συλλογές    Τύπος Εργασίας    Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης  

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Εντολή Αναζήτησης : Συγγραφέας="Βριθιάς"  Και Συγγραφέας="Νικόλαος-Ραφαήλ"

Τρέχουσα Εγγραφή: 5 από 6596

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000465852
Τίτλος Διδασκαλία έντεχνου-λαϊκού τραγουδιού σε τάξεις Δ΄- ΣΤ΄ δημοτικού, με «πολυ-καλλιτεχνικές» δραστηριότητες : μια εκπαιδευτική παρέμβαση / Αναστάσιου Α. Καρυπίδη.
Άλλος τίτλος Teaching of art-folk song in fourth-sixth grade classes, with "multi-artistic" activities : an educational intervention
Συγγραφέας Καρυπίδης, Αναστάσιος Α.
Σύμβουλος διατριβής Σωτηροπούλου-Ζορμπαλά Μαρίνα
Μέλος κριτικής επιτροπής Κρέζα Μαρία
Τρούλη Καλλιόπη
Περίληψη Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας είναι η θεωρητική και εμπειρική (μέσω παρέμβασης) διερεύνηση της επιρροής των μαθητών/τριων Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξεων του δημοτικού από την διδασκαλία δύο «έντεχνων–λαϊκών» τραγουδιών, μέσω δραστηριοτήτων βασισμένων στο ΑΠΣ (για το μάθημα της μουσικής) και μέσω «πολύ–καλλιτεχνικών» δραστηριοτήτων. Οι μέθοδοι που ακολουθήθηκαν ήταν η βιβλιογραφική ανασκόπηση, η οποία είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή πληροφοριών σχετικές με τη σημασία και το ρόλο του τραγουδιού στην ψυχοσυναισθηματική, κοινωνική και εκπαιδευτική ανάπτυξη των παιδιών καθώς και τη διερεύνηση κενών στη βιβλιογραφία για το θέμα που εξετάζουμε. Διεξήχθη ποιοτική ερευνητική μελέτη, μέσω της συμμετοχικής παρατήρησης μαθητών της Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης Δημοτικού σχολείου του Ρεθύμνου. Το δείγμα της έρευνα απαρτίστηκε από αγόρια και κορίτσια των τάξεων που προαναφέρθηκαν, ηλικίας 8-12 ετών. Συγκεκριμένα, σχεδιάστηκαν και εφαρμόστηκαν δραστηριότητες βασισμένες στο Α.Π.Σ. και άλλες «πολυ–καλλιτεχνικές» δραστηριότητες με μαθησιακό επίκεντρο δύο ελληνικά «έντεχνα–λαϊκά» τραγούδια, προκειμένου να διερευνηθεί και να καταγραφεί ο βαθμός μαθησιακής εμπλοκής που παρουσιάζουν τα παιδιά σε νοητικό, σωματικό, κοινωνικό και συναισθηματικό επίπεδο, η επιρροή που ασκείται στα σημειωτικά συστήματα μέσω των οποίων τα ίδια επιλέγουν να αλληλεπιδράσουν, τα χαρακτηριστικά του περιβάλλοντος μάθησης (δασκαλοκεντρικά/μαθητοκεντρικά) και τέλος, το είδος των μαθησιακών αποτελεσμάτων κατά την διδακτική διαδικασία (πληροφοριακά/μετασχηματιστικά). Τα αποτελέσματα έδειξαν πως τα παιδιά που συμμετείχαν στις «πολυ- καλλιτεχνικές» δραστηριότητες οδηγήθηκαν σε πολύπλευρη μαθησιακή εμπλοκή «πολυ-καλλιτεχνική» ενασχόληση με τα διδασκόμενα τραγούδια, συμμετείχαν σε ένα μαθησιακό περιβάλλον με περισσότερα μαθητοκεντρικά αλλά και δασκαλοκεντρικά χαρακτηριστικά και να αντιμετώπισαν το διδασκόμενο θέμα πληροφοριακά και μετασχηματιστικά. Αντιθέτως τα παιδιά που συμμετείχαν στις δραστηριότητες βασισμένες στο ΑΠΣ είχαν κυρίως νοητική μαθησιακή εμπλοκή, επέλεξαν να αλληλεπιδράσουν κυρίως λεκτικά, βίωσαν ένα μαθησιακό περιβάλλον με περισσότερα δασκαλοκεντρικά χαρακτηριστικά και αντιμετώπισαν το διδασκόμενο θέμα κυρίως πληροφοριακά.
Φυσική περιγραφή 179 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Music-pedagogy teaching
Musical teaching
Song
«Art-folk» song
«Poly-artistic» activities
«Έντεχνο–λαϊκό» τραγούδι
«Πολύ–καλλιτεχνικές» δραστηριότητες
Μουσική διδασκαλία
Μουσικοπαιδαγωγική εκπαίδευση
Τραγούδι
Ημερομηνία έκδοσης 2024-06-20
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/7/a/0/metadata-dlib-1719998232-652500-31890.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 4

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0