|
Title |
Creator |
Date |
|
6541.
|
Η κατανόηση του ιστορικού χρόνου μέσα από την αξιοποίηση της ιστορικής χρονογραμμής και της σωματικής αναπαράστασης :bένα πρόγραμμα παρέμβασης στο μάθημα της Ιστορίας της Δ’ Δημοτικού
|
Σηφακάκη, Ειρήνη Χρυσοβαλάντου-Ανδρομάχη
|
2020-06-15 |
|
6542.
|
Ο θεσμός της μαθητείας και οι πολιτικές για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση στην Ελλάδα
|
Χαραλαμπίδης, Παύλος Γ.
|
2021 |
|
6543.
|
The role of post-translational modifications on alpha-synuclein aggregation in neuronal cells
|
Γαβρά, Βασιλίνα-Ζαφείρα
|
2021-07-29 |
|
6544.
|
Ανάπτυξη & Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας ενός Πιλοτικού Προγράμματος Παρέμβασης με αξιοποίηση των ΤΠΕ για την αλλαγή των στάσεων των μαθητών τυπικής ανάπτυξης Γ΄ Δημοτικού προς τους συνομηλίκους τους με ΕΕΑ
|
Γεωργομή, Ευαγγελία
|
2021-09-10 |
|
6545.
|
Ζητήματα αισθητηριακής και ψυχοκοινωνικής λειτουργίας παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος στην προσχολική ηλικία : μια εφαρμογή ψυχοπαιδαγωγικής παρέμβασης βασισμένη στο ρυθμό για την ένταξη-συμπερίληψη τους σε τυπικές ομάδες παιδιών
|
Αυγουστάκη, Κατερίνα
|
2021 |
|
6546.
|
Η Ρωσική επανάσταση του 1905 μέσα από κείμενα των Μαξ Βέμπερ και Βλαντιμίρ Λένιν
|
Φιλιππάκης, Χαρίλαος Γ.
|
2021-01-14 |
|
6547.
|
Από τον ανθρωπισμό στον μετανθρωπισμό : ηθικές προκλήσεις γύρω από τις βιοτεχνολογικές επεμβάσεις στο ανθρώπινο γονιδίωμα
|
Καργάκης, Μιχαήλ
|
2021-10-21 |
|
6548.
|
Οι μορφές μυητικού θανάτου στις ελληνικές παραλογές και οι δυνατότητες πρόσληψής τους από τα παιδιά μέσα από μουσικές και θεατρικές εκπαιδευτικές πρακτικές
|
Παπανικολοπούλου, Ελεάννα
|
2021-10-19 |
|
6549.
|
Τα μεγάλου μεγέθους ταφικά μνημεία του 4ου αιώνα π.Χ. στην Αττική : η περίπτωση του επιτύμβιου ναόσχημου μνημείου του Νικηράτου και του υιού του Πολυξένου στην Καλλιθέα
|
Κουμνά, Αγγελική
|
2021 |
|
6550.
|
Προγενέστερες οδηγίες – Advance Directives : βιοηθικά διλήμματα
|
Στεφανίδη, Ιουλία Γ.
|
2018 |
|