|
Title |
Creator |
Date |
|
669.
|
Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση συμπληρωματικού εκπαιδευτικού υλικού με τη μεθοδολογία της σχολικής ΕξΑΕ για μαθητές της Β' γυμνασίου στο μάθημα της νεοελληνικής γλώσσας : η περίπτωση της θεματικής ενότητας : τα είδη των συνθέτων
|
Μυλωνάκη, Ευτυχία
|
2022-11-06 |
|
670.
|
Απόψεις, στάσεις και προσδοκίες των εκπαιδευτικών των γυμνασίων για τη δομή, την οργάνωση και την λειτουργία του θεσμού της ΕΔΕΑΥ και το ρόλο του σχολικού ψυχολόγου της ΕΔΕΑΥ στο σχολείο τους : τι προτάσεις κάνουν για την αναμόρφωση του ρόλου του σχολικού ψυχολόγου της ΕΔΕΑΥ στο σύγχρονο γυμνάσιο
|
Νικολαΐδου, Ξανθίππη
|
2022-11-02 |
|
671.
|
Ο ρόλος της διεύθυνσης στην ένταξη των αλλοδαπών μαθητών στο δημοτικό σχολείο : απόψεις εκπαιδευτικών
|
Δημάτη, Μαρία
|
2022-10-31 |
|
672.
|
Ο Θεσμός του Οίκου κατά την Κλασική Εποχή
|
Γεωργίου, Αικατερίνη
|
2022-10-26 |
|
673.
|
Οι ρομαντικές σχέσεις και η επίδραση τους στην ψυχολογική ευημερία και στην αυτοεκτίμηση των εφήβων
|
Παττακού, Αργυρή
|
2022-10-26 |
|
674.
|
Η ιστορία ενός διαμφισβητούμενου τοπίου : ο χώρος του πάρκου Gezi στην Κωνσταντινούπολη, από την Οθωμανική στην Κεμαλική περίοδο
|
Τλε, Ναζήμ
|
2022-10-22 |
|
675.
|
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών : απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης από την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης την εποχή του covid-19
|
Γαρεφαλάκη, Ειρήνη
|
2022-10-21 |
|
676.
|
Συναισθηματική ρύθμιση και χρήση αλκοόλ και νικοτίνης σε νεαρούς ενήλικες : ο διαμεσολαβητικός ρόλος της ψυχικής ανθεκτικότητας και της αυτοεκτίμησης
|
Ζαχαρίου, Μαριλένα
|
2022-10-21 |
|
677.
|
Γονεϊκό άγχος και εξουθένωση οικογενειών με παιδί στο φάσμα του αυτισμού και η υποστήριξη που παρέχεται από το θεσμικό-κοινωνικό πλαίσιο
|
Κριτσωτάκη, Καλλιόπη
|
2022-10-20 |
|
678.
|
Το βίωμα των επαναλαμβανόμενων εισαγωγών εξαρτημένων ανδρών σε θεραπευτικά προγράμματα απεξάρτησης : μια πολυτροπική ερμηνευτική-φαινομενολογική διερεύνηση
|
Νέτος, Δημήτριος
|
2022-10-20 |
|