|
Τίτλος |
Δημιουργός |
Ημερομηνία |
|
685.
|
Skyrmionic textures and applications
|
Λιανέρης, Μιχαήλ
|
2022-11-18 |
|
686.
|
The stable marriage problem and the complexity of counting stable matchings
|
Μπούρου, Δέσποινα
|
2022-11-18 |
|
687.
|
Η έννοια της απόλυτης τιμής των πραγματικών αριθμών : Διδακτικά ζητήματα και οι απόψεις και στάσεις Ελλήνων εκπαιδευτικών
|
Μακρυμανωλάκη Εμμανουέλλα
|
2022-11-18 |
|
688.
|
Μηδενικά ανάγωγων χαρακτήρων πεπερασμένων ομάδων
|
Σπιθάκη, Νίκη
|
2022-11-18 |
|
689.
|
Τεχνικές βελτιστοποίησης με εφαρμογές στη μηχανική μάθηση
|
Αργυροπούλου, Κωνσταντίνα-Μαρία
|
2022-11-18 |
|
690.
|
Ο Κάρολος Κουν και η Νεοελληνική Κωμωδία του 19ου αιώνα στο Θέατρο Τέχνης
|
Μαρκέλλα, Ηλιάκη
|
2022-11-10 |
|
691.
|
Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση συμπληρωματικού εκπαιδευτικού υλικού με τη μεθοδολογία της σχολικής ΕξΑΕ για μαθητές της Β' γυμνασίου στο μάθημα της νεοελληνικής γλώσσας : η περίπτωση της θεματικής ενότητας : τα είδη των συνθέτων
|
Μυλωνάκη, Ευτυχία
|
2022-11-06 |
|
692.
|
Απόψεις, στάσεις και προσδοκίες των εκπαιδευτικών των γυμνασίων για τη δομή, την οργάνωση και την λειτουργία του θεσμού της ΕΔΕΑΥ και το ρόλο του σχολικού ψυχολόγου της ΕΔΕΑΥ στο σχολείο τους : τι προτάσεις κάνουν για την αναμόρφωση του ρόλου του σχολικού ψυχολόγου της ΕΔΕΑΥ στο σύγχρονο γυμνάσιο
|
Νικολαΐδου, Ξανθίππη
|
2022-11-02 |
|
693.
|
Ο ρόλος της διεύθυνσης στην ένταξη των αλλοδαπών μαθητών στο δημοτικό σχολείο : απόψεις εκπαιδευτικών
|
Δημάτη, Μαρία
|
2022-10-31 |
|
694.
|
Ο Θεσμός του Οίκου κατά την Κλασική Εποχή
|
Γεωργίου, Αικατερίνη
|
2022-10-26 |
|