|
Title |
Creator |
Date |
|
841.
|
Στάσεις των εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του πλαισίου Επιστήμη-Τεχνολογία-Μηχανική-Μαθηματικά (S.T.E.M.) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
|
Καλλιοντζή, Μαρία
|
2022-07-26 |
|
842.
|
Chiral sensing of gases by signal reversing cavity ringdown polarimetry
|
Ταζές, Κωνσταντίνος Κ.
|
2022-07-22 |
|
843.
|
Enhanced optical cross section, superradiance and subradiance from strongly interacting atoms
|
Τζήμκας-Δακής, Φίλιππος Χ.
|
2022-07-22 |
|
844.
|
Lines on Hypersurfaces
|
Λυβιάκης, Εμμανουήλ
|
2022-07-22 |
|
845.
|
The LlogL inequality for the strong maximal function
|
Κεραμίδας, Βασίλειος
|
2022-07-22 |
|
846.
|
Optimization and characterization of highly elliptical XUV radiation
|
Σπαχής, Λέανδρος Ο.
|
2022-07-22 |
|
847.
|
Polycrystalline SiC for brain implantable electrodes
|
Γαβαλάς, Μιχάλης Γ.
|
2022-07-22 |
|
848.
|
Sensitive chiral sensing of single-drop solutions by signal-reversing cavity-ringdown polarimetry
|
Κουτράκης, Μιχαήλ Ε.
|
2022-07-22 |
|
849.
|
Using optical aberrations as wavefront modulators
|
Ζαβιτσάνος, Παναγιώτης Σ.
|
2022-07-22 |
|
850.
|
Εξ αποστάσεως διδασκαλία των Μαθηματικών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση : Διερεύνηση απόψεων των φοιτητών
|
Μαυρογιώργης, Θεόδωρος
|
2022-07-22 |
|