|
Τίτλος |
Δημιουργός |
Ημερομηνία |
|
941.
|
Η ιδιόρρυθμη περίπτωση του Ναπολέοντα Παπαγιωργίου στην ελληνική διηγηματογραφία : από την σκοτεινή φαντασία ενός εξόριστου "εγώ" στην ειρωνική πραγματικότητα του "εμείς"
|
Τσιριγώτη, Ελένη
|
2022-03-07 |
|
942.
|
Η προσέγγιση "Ανταπόκριση στη Διδασκαλία" ως μέσο για την πρόληψη δυσκολιών στην εκμάθηση του γραπτού λόγου : ο ρόλος της πρώιμης παρέμβασης στο νηπιαγωγείο για την ενίσχυση των δεξιοτήτων του αναδυόμενου γραμματισμού
|
Κορακάκη, Αικατερίνη
|
2022-03-03 |
|
943.
|
Η συνάντηση βιοηθικής και κοινωνικής εργασίας : το δικαίωμα της πρόσβασης στην υγεία και η κοινωνική ευημερία των Προσώπων με Αναπηρία
|
Στρατιδάκη, Ιωάννα Εμ.
|
2022-03-01 |
|
944.
|
Υμνογραφία των Παθών (Μεγάλης Εβδομάδας) : πτυχές μίας κειμενικής προσέγγισης
|
Ζαχαριουδάκης, Φραγκίσκος
|
2022-03-01 |
|
945.
|
Μορφές εκπαιδευτικής ηγεσίας : μια μελέτη περίπτωσης
|
Ντότσικα, Ασημίνα-Μαρία
|
2022-02-28 |
|
946.
|
Οι σχολικές συγκρούσεις από την οπτική των αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών στην Α/θμια εκπαίδευση και ο ρόλος του διευθυντή : (διερεύνηση στάσεων και απόψεων των εκπαιδευτικών στους νομούς Ρεθύμνης και Λασιθίου)
|
Κοτσάφτης, Μιχαήλ
|
2022-02-26 |
|
947.
|
Ο προϊστάμενος ως ηγέτης σε ολιγοθέσιο δημοτικό σχολείο
|
Πατητάρας, Αντώνιος
|
2022-02-25 |
|
948.
|
Η συμβολή της αδελφικής αλληλεπίδρασης στην ανάπτυξη της επικοινωνίας σε δίδυμα παιδιά με διαταραχή αυτιστικού φάσματος
|
Κορομπίλης, Χρήστος-Παναγιώτης
|
2022-02-21 |
|
949.
|
Σχεδιασμός, υλοποίηση & αποτίμηση μιας ολοκληρωμένης παρέμβασης συμπληρωματικής σχολικής ΕξΑε με τη χρήση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού και εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας για τη διδασκαλία της τοπικής ιστορίας σε μαθητές δημοτικού : η περίπτωση της Σπιναλόγκας
|
Ποργιαζίδου, Αργυρώ
|
2022-02-20 |
|
950.
|
Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της ΕξΑΕ για την ενότητα της γεωγραφίας της ΣΤ' τάξης, με θέμα "Η γη ως ουράνιο σώμα"
|
Δοξαστάκης, Ιωάννης
|
2022-02-18 |
|