Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Συλλογές    Τύπος Εργασίας    Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης  

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 9 από 4837

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000430930
Τίτλος Αξιολόγηση της επίδρασης του προγράμματος σπουδών χορού-κίνησης που προτείνεται από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο στη βελτίωση της κινητικής δημιουργικότητας και του ρυθμού παιδιών προσχολικής ηλικίας / Μαγριπλή Φωτεινή.
Συγγραφέας Μαγριπλή, Φωτεινή
Σύμβουλος διατριβής Τρούλη Καλλιόπη
Μέλος κριτικής επιτροπής Λιναρδάκης Μιχάλης
Φουντουλάκης Ανδρέας
Περίληψη Η ενασχόληση των παιδιών με τις τέχνες μπορεί να βοηθήσει στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού, στην ικανότητα για κριτική σκέψη και δημιουργικότητα, στην ανάπτυξη της ικανότητας της επίλυσης των όποιων προβλημάτων προκύπτουν στη ζωή (Sotiropoulou-Zormpala, Trouli & Linardakis, 2015, Burton, Horrowitz, & Abeles, 1999, Μαλαφάντης, 2012). Η προαγωγή της δημιουργικότητας στην εκπαίδευση είναι ένα από τα βασικά ζητήματα, καθώς πολλοί είναι εκείνοι οι μελετητές (Schirrmacher, 2008, Κωνσταντινίδου, 2012), που υποστηρίζουν ότι η δημιουργικότητα καλλιεργεί την επιτυχία. Κι όταν η δημιουργικότητα εκφράζεται με κίνηση, ορίζεται ως κινητική δημιουργικότητα (Μπουρνέλη, 2006) και είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για την καλλιέργεια και ανάπτυξη της έκφρασης και των δημιουργικών δεξιοτήτων των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Ο ρυθμός, ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής του ανθρώπου, σχετίζεται άμεσα με το χορό (Παυλίδου, 2012). Η τέχνη του χορού μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά να εκφράσουν εσωτερικές σκέψεις και συναισθήματα, να ανακαλύψουν τις κινητικές τους δυνατότητες, να επικοινωνήσουν ιδέες και σκέψεις, να ωριμάσουν σωματικά, συναισθηματικά και κοινωνικά (Chappell, 2007, Παυλίδου, 1998, Γαλάνη, 2010). Η παρούσα μελέτη έχει σκοπό να ερευνήσει αν και κατά πόσο η τέχνη του χορού βελτιώνει την κινητική δημιουργικότητα και το ρυθμό των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 85 άτομα από ημιαστικές και αγροτικές περιοχές. Τα ερευνητικά εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν ήταν το Thinking Creatively in Action and Movement Test (TCAM) και το τεστ ρυθμού της Mira Stambak (1951). Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η τέχνη του χορού μπορεί να βελτιώσει την κινητική δημιουργικότητα των παιδιών προσχολικής ηλικίας, όχι όμως και το ρυθμό.
Φυσική περιγραφή 112 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Art
Dance
Motor creativity
Rhythm
Κινητική δημιουργικότητα
Ρυθμός
Τέχνη
Χορός
Ημερομηνία έκδοσης 2020-06-20
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/8/b/4/metadata-dlib-1595930438-34741-2470.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 182

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 5