Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Συλλογές    Τύπος Εργασίας    Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης  

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 3 από 6461

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000462426
Τίτλος Η αξιοποίηση του Παλαιοντολογικού Μουσείου Ρεθύμνου για μια Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Βασισμένη στον Τόπο / Πρινιωτάκη Μαρία.
Άλλος τίτλος Place based education in Paleontological Museum of Rethymno - the pleistocene mammals of Rethymno
Συγγραφέας Πρινιωτάκη, Μαρία
Σύμβουλος διατριβής Καλαϊτζιδάκη Μαριάννα
Μέλος κριτικής επιτροπής Σταύρου Δημήτρης
Μιχαηλίδη Έμιλυ
Περίληψη Η Βασισμένη στον Τόπο Εκπαίδευση και η Αστική Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, δύο σύγχρονες προσεγγίσεις της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, μαζί με τις σύγχρονες αντιλήψεις στη διδακτική των Φυσικών Επιστημών (ΦΕ) για τον επιστημονικό γραμματισμό και τη μάθηση μέσω διερευνήσεων αποτέλεσαν τις βασικές θεωρητικές αρχές για την ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού προγράμματος σε έναν χώρο μη τυπικής μάθησης, το Παλαιοντολογικό Μουσείο Ρεθύμνου. Ο νέος ρόλος των Μουσείων στη μάθηση στις ΦΕ υπαγορευει τα εκθέματα να αξιοποιούνται διαδραστικά για την οικοδόμηση της γνώσης από τους μαθητές και τις μαθήτριες. Αντλώντας από τις αυτές τις σύγχρονες προσεγγίσεις, αναπτύχθηκε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για μαθητές/τριες Ε’ και ΣΤ’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου σχετικά με την τοπική βιοποικιλότητα του παρελθόντος, θηλαστικά που ζούσαν στο Πλειστόκαινο στο Ρέθυμνο, που εκτίθενται στο Παλαιοντολογικό Μουσείο Ρεθύμνου. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δραστηριότητες στο μουσείο και δραστηριότητες πριν και μετά στην τάξη. Εφαρμόστηκε από ένα τμήμα ΣΤ’ τάξης Δημοτικού Σχολείου του Ρεθύμνου και αξιολογήθηκε ως προς την κατάκτηση των στόχων που είχαν τεθεί στην ανάπτυξη του. Εργαλεία συλλογής δεδομένων αποτέλεσαν τα φύλλα εργασίας, η απομαγνητοφώνηση των διαλόγων των μαθητών/τριών στο μουσείο και οι συνεντεύξεις με 4 μαθητές/τριες μετά την υλοποίηση του προγράμματος. Αναδείχθηκαν και αντιμετωπίστηκαν παρανοήσεις των μαθητών/τριών σχετικά με τα περιεχόμενα ενός Παλαιοντολογικού μουσείου και τα ζώα του Ρεθύμνου ενώ παράλληλα οι μαθητές/τριες αξιολόγησαν θετικά τον ενεργητική συμμετοχή τους στις δραστηριότητες.
Φυσική περιγραφή 105 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Inquiry Teaching and Learning
Local biodiversity of Rethymno
Modern role of the museums
Non-formal education
Place-Based Education
Pleistocene
Scientific Literacy
Urban Education
Αστική περιβαλλοντική εκπαίδευση
Βασισμένη στον τόπο εκπαίδευση
Διδασκαλία και μάθηση μέσω διερεύνησης
Επιστημονικός γραμματισμός
Θηλαστικά Πλειστόκαινου
Μη τυπική εκπαίδευση
Παλαιοντολογικό Μουσείο
Ημερομηνία έκδοσης 2023-12-14
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/9/e/e/metadata-dlib-1707392527-656181-16585.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 13

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 1