Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Συλλογές    Τύπος Εργασίας    Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης  

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Εντολή Αναζήτησης : Συγγραφέας="Κούτρα"  Και Συγγραφέας="Αικατερίνη"

Τρέχουσα Εγγραφή: 4 από 5630

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000448045
Τίτλος Η δράση των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης σε παιδιά με ΔΕΠ-Υ με στόχο την αποτελεσματική συμπεριληπτική διδασκαλία και μάθηση : μια μελέτη περίπτωσης ενός μαθητή με ΔΕΠΥ / Αρβανίτης Νίκος.
Άλλος τίτλος The action of parallel support teachers on children with ADHD aiming at effective inclusive teaching and learning
Συγγραφέας Αρβανίτης, Νίκος
Σύμβουλος διατριβής Τραγουλιά Ελένη
Μέλος κριτικής επιτροπής Κουρκούτας Ηλίας
Περίληψη Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να παρουσιάσει, πως μπορούν να επωφεληθούν οι μαθητές με ΔΕΠ-Υ από την υποστηρικτική διδασκαλία που λαμβάνουν στο σχολείο. Συγκεκριμένα εξετάζεται η βοήθεια που παρέχει μια εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης σε ένα μαθητή Γ΄ Δημοτικού, ο οποίος δεν ανταποκρίνεται επιτυχώς στις απαιτήσεις του σχολείου εξαιτίας της διαταραχής του. Ο συγκεκριμένος μαθητής έχει διαγνωστεί με ΔΕΠ-Υ, ενώ εμφανίζει παράλληλα δυσκολίες στο λόγο και γενικές μαθησιακές δυσκολίες. Πρόκειται λοιπόν για μια έρευνα, η οποία έχει στηριχθεί στα πρότυπα μιας μελέτης περίπτωσης. Τα οφέλη που αναμένεται να εξεταστούν, σχετίζονται τόσο με τη συμπεριφορά του μαθητή εντός της τάξης, όσο και με την εξέλιξη του σε μαθησιακό επίπεδο. Η βελτίωση ενός μαθητή με ΔΕΠ-Υ εξαρτάται από την προσεκτική μεταχείριση που θα δεχθεί από τον ειδικό παιδαγωγό, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι πρέπει να αποκόβεται από την ομάδα. Ένα βασικό ζήτημα της μελέτης λοιπόν, είναι να διαπιστωθεί αν εφαρμόζεται ο θεσμός της συμπερίληψης. Επομένως παρουσιάζει ενδιαφέρον αν ο συγκεκριμένος μαθητής γίνεται αποδεκτός από τους εκπαιδευτικούς και τους συμμαθητές του, στο πλαίσιο της ομάδας. Το έργο αυτό αφορά και τους δύο εκπαιδευτικούς της τάξης, οι οποίοι συνεργάζονται επί τρία χρόνια με σκοπό την γενικότερη εξέλιξη του μαθητή που μελετάται.
Φυσική περιγραφή 124 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα ADHD
Case study
Co-teaching
Inclusion
Special Education
ΔΕΠ-Υ
Ειδική αγωγή
Μελέτη περίπτωσης
Συμπερίληψη
Συνδιδασκαλία
Ημερομηνία έκδοσης 2022-04-20
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/2/4/3/metadata-dlib-1652262095-103425-14512.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 3

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 1