Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Συλλογές    Τύπος Εργασίας    Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης  

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 7 από 4837

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000431334
h
Τίτλος Χρήση μεθόδων ψυχαγωγίας μέσω οθονών, στάσεις, αντιλήψεις, γνώσεις των επιπτώσεων των γονέων σε παιδιά προσχολικής ηλικίας : Μια συγχρονική μελέτη
Άλλος τίτλος Using screen entertainment methods ,attitudes perceptions knowledge of the effects of parenting on preschool children
Συγγραφέας Κοπιδάκη, Ιφιγένεια
Σύμβουλος διατριβής Τσιλιγιάννη, Ιωάννα
Μέλος κριτικής επιτροπής Σηφάκη-Πιστόλλα Δήμητρα
Σπανάκη, Ειρήνη
Περίληψη Εισαγωγή: Στη σύγχρονη εποχή τα μέσα ψυχαγωγίας αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας. Αυτό φαίνεται να επηρεάζει αρκετά τους έφηβους και τα παιδιά ακόμα και αυτά της νηπιακής ηλικίας. Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνηθεί η χρήση μεθόδων ψυχαγωγίας μέσω οθονών, οι στάσεις, οι αντιλήψεις και οι γνώσεις των επιπτώσεων των γονέων όσον αφορά τα παιδιά τους που ανήκαν στην προσχολική ηλικία. Επιμέρους στόχοι ήταν να εκτιμηθεί ο βαθμός χρήσης των μέσων ψυχαγωγίας οθονών παιδιών προσχολικής ηλικίας από τους γονείς καθώς και να διερευνηθεί η στάση των γονέων απέναντι στις επιπτώσεις της χρήσης οθονών των παιδιών τους. . Μεθοδολογία: Πραγματοποιήθηκε μελέτη μεικτής μεθοδολογίας η οποία αποτελούνταν τόσο από ερωτηματολόγια όσο και από focus groups. Στο ποσοτικό μέρος της έρευνας συμμετείχαν συνολικά 300 γονείς, με τόπο κατοικίας το Νομό Ηρακλείου (αστικών και αγροτικών περιοχών), οι οποίοι απάντησαν σε ερωτηματολόγιο εκτίμησης εθισμού στις οθόνες έξω από τα νηπιαγωγεία των παιδιών τους. Το ερωτηματολόγιο-test PCIAT (Parent Child Internet Addiction) βρίσκεται ελεύθερα διαθέσιμο σε ελληνική έκδοση στο διαδικτυακό τόπο του Safer internet 4 kids καθώς και στο διεθνές site Child Mind Institute, healthy brain network από όπου έχει δημιουργηθεί. Επιπρόσθετα, 10 γονείς συμμετείχαν στην ποιοτική μελέτη που διενεργήθηκε σε δύο focus groups των 5 ατόμων. Η μια πραγματοποιήθηκε δια ζώσης σε συμφωνημένο μέρος και η άλλη διαδικτυακά μέσω εφαρμογής zoom. Κριτήριο εισαγωγής στην έρευνα ήταν το άτομο να είναι γονέας παιδιού προσχολικής ηλικίας (4-6 ετών). Αποτελέσματα: Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η ο βαθμός εθισμού στις οθόνες σε παιδιά προσχολικής ηλικίας στην παρούσα φάση βρίσκεται σε μεσαία προς χαμηλά επίπεδα. Τα κύρια χαρακτηριστικά της οικογένειας που αυξάνουν τον κίνδυνο εθισμού των παιδιών στις οθόνες είναι το εκπαιδευτικό επίπεδο (βadjusted= -1.15, p-value <0.001 ), το μέσο μηνιαίο εισόδημα (βadjusted= -0.32, p-value= 0.01) και η ηλικία των γονέων (βadjusted= 1.12, p-value< 0.001). Οι γονείς παρά το γεγονός ότι συνειδητοποιούν τα μειονεκτήματα και δηλώνουν τις ανησυχίες τους για το θέμα, η πλειοψηφία δεν αναζητά βοήθεια για την βελτίωση της κατάστασης. Συμπεράσματα: Τα ευρήματα, παρά το χαμηλό ποσοστό χρήσης οθονών, αναδεικνύουν την σοβαρότητα του ζητήματος ως θέμα Δημόσιας Υγείας καθώς οι γονείς αν και γνωρίζουν την σημασία του προβλήματος δεν αναζητούν καμία βοήθεια.
Φυσική περιγραφή 65 σ. : πίν. σχήμ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Consequences
Infants
Parents
Γονείς
Νήπια
Οθόνες
Ημερομηνία έκδοσης 2020-08-05
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Ιατρική Σχολή--Τμήμα Ιατρικής--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/1/f/5/metadata-dlib-1596788488-639280-29787.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 19

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 1