Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Συλλογές    Τύπος Εργασίας    Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης  

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Εντολή Αναζήτησης : Συγγραφέας="Ν."  Και Συγγραφέας="Σερντεδάκις"

Τρέχουσα Εγγραφή: 4 από 6472

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000463492
Τίτλος O ρόλος της χρήσης των ηλεκτρονικών συσκευών στην εμφάνιση προβλημάτων συμπεριφοράς σε παιδιά προσχολικής ηλικίας / Ρουσσάκη Δανάη.
Άλλος τίτλος The role of using electronic devices in the emergence of behavioral problems in preschool-age children
Συγγραφέας Ρουσσάκη, Δανάη
Σύμβουλος διατριβής Κορνηλάκη Αικατερίνη
Περίληψη Έρευνες έχουν αναδείξει τόσο τα οφέλη, όσο και τις δυσκολίες που σχετίζονται με τη χρήση ψηφιακών συσκευών από παιδιά προσχολικής ηλικίας. Έχει υποστηριχθεί ότι οι συνθήκες κάτω από τις οποίες γίνεται η χρήση αυτή, μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά την ανάπτυξή τους, κυρίως στον συμπεριφορικό τομέα. Σκοπός της παρούσας συγχρονικής, συσχετιστικής μελέτης είναι να διερευνηθεί η σχέση ανάμεσα στη χρήση των ηλεκτρονικών συσκευών από παιδιά προσχολικής ηλικίας με την εμφάνιση διαπροσωπικών και ενδοπροσωπικών προβλημάτων συμπεριφοράς. Συγκεκριμένα, εξετάστηκε αν ο χρόνος ενασχόλησης με τις ηλεκτρονικές συσκευές, το περιεχόμενο αυτής της ενασχόλησης και η επίβλεψη που ασκούσαν οι γονείς κατά τη διάρκειά της, σχετίζονται με τυχόν προβλήματα συμπεριφοράς των παιδιών.Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 95 παιδιά που φοιτούσαν σε νηπιαγωγεία του Ρεθύμνου. Οι γονείς των παιδιών συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο, που έδινε πληροφορίες για τη χρήση των ηλεκτρονικών συσκευών στο σπίτι και οι νηπιαγωγοί συμπλήρωσαν το Ερωτηματολόγιο Δυνατοτήτων και Δυσκολιών, που αξιολογούσε τη συμπεριφορά των παιδιών, στο πλαίσιο του σχολείου. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι τα παιδιά ξεπερνούσαν τον συνιστώμενο από την ιατρική κοινότητα χρόνο ενασχόλησης με τις ηλεκτρονικές συσκευές. Το περιεχόμενο της ενασχόλησής τους ήταν κυρίως ψυχαγωγικό και λιγότερο εκπαιδευτικό και η επίβλεψη των γονέων ήταν μέτρια και συνδύαζε τη χρήση ορίων και κανόνων με την ενεργή συμμετοχή τους κατά τη διάρκεια της ενασχόλησης των παιδιών. Επίσης, βρέθηκε ότι ένα μεγάλο ποσοστό των παιδιών παρουσίαζε αυξημένα προβλήματα συμπεριφοράς, τόσο διαπροσωπικά όσο και ενδοπροσωπικά. Όμως, δεν βρέθηκε συσχέτιση μεταξύ των παραμέτρων της χρήσης των ηλεκτρονικών συσκευών και των προβλημάτων συμπεριφοράς των παιδιών. Θα ήταν σημαντικό να διεξαχθεί διαχρονική έρευνα, βασισμένη σε μεγαλύτερο δείγμα, με τη χρήση περισσότερο εξειδικευμένων εργαλείων για την ασφαλέστερη διερεύνηση των παραπάνω συσχετίσεων.
Φυσική περιγραφή 121 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Electronic devices
Externalizing behavior problems
Internalizing behavior problems
Parental supervision
Preschool age
Screen time
Screen time content
Γονεϊκή επίβλεψη
Διαπροσωπικά προβλήματα συμπεριφοράς
Ενδοπροσωπικά προβλήματα συμπεριφοράς
Ηλεκτρονικές συσκευές
Περιεχόμενο ενασχόλησης
Προσχολική ηλικία
Χρόνος ενασχόλησης
Ημερομηνία έκδοσης 2024-03-20
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/7/9/8/metadata-dlib-1711621313-962734-4157.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 3

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Δεν έχετε δικαιώματα για να δείτε το έγγραφο.
Δεν θα είναι διαθέσιμο έως: 2024-09-20