Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Συλλογές    Τύπος Εργασίας    Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης  

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Εντολή Αναζήτησης : Συγγραφέας="Παπαγιαννάκης"  Και Συγγραφέας="Γεώργιος"

Τρέχουσα Εγγραφή: 6519 από 6563

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000447966
Τίτλος Η Γ' Ελληνική Δημοκρατία : σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μεθοδολογία της ΕξαΕ για τη διδασκαλία της ιστορίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Άλλος τίτλος The Third Hellenic Republic : design, implementation and evaluation of educational material with the methodology of distance education for the teaching of history in Secondary Education
Συγγραφέας Μπαγιαρτάκη, Καλλιόπη
Σύμβουλος διατριβής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Μέλος κριτικής επιτροπής Χουρδάκης Αντώνης
Χρηστίδης Κωνσταντίνος
Περίληψη Σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας ήταν η δημιουργία διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού με τη μεθοδολογία της Εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και με θέμα :« Η Γ΄ Ελληνική Δημοκρατία». Το υλικό αυτό απευθύνεται σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτόνομα ως εκπαιδευτικό υλικό στα πλαίσια της ΕξΑΕ είτε ως συμπληρωματικό εκπαιδευτικό υλικό στο μάθημα της ιστορίας. Για την υλοποίησή του αξιοποιήθηκαν οι αρχές σχεδιασμού εκπαιδευτικού υλικού που έχουν προτείνει οι θεωρητικοί του πεδίου, μεταξύ των οποίων η Γνωστική Θεωρία Πολυμεσικής Μάθησης. Το διαδραστικό περιεχόμενο δημιουργήθηκε με τη βοήθεια του λογισμικού h5p σε περιβάλλον CMS και ενσωματώθηκε σε περιβάλλον LMS. Για την διαμορφωτική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού υλικού διεξήχθη ποιοτική έρευνα με ερωτηματολόγιο ανοιχτών ερωτήσεων και με σκόπιμη δειγματοληψία ειδικών στην Εξαε, εκπαιδευτικών και μαθητών. Για την επεξεργασία των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ποιοτική ανάλυση περιεχομένου. Από τα αποτελέσματα των ερευνών προέκυψε ότι το συνολικό υλικό ήταν εύχρηστο, ευχάριστο, τεκμηριωμένο, διαδραστικό και σύμφωνο με τις αρχές σχεδιασμού του. Τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και οι μαθητές/μαθήτριες συμφωνούν ότι η χρήση του εκπαιδευτικού υλικού μπορεί να συμβάλει στην καλύτερη κατανόηση του περιεχομένου της μάθησης αλλά και στην καλλιέργεια της κριτικής σκέψης μέσα από τη διερεύνηση των πηγών. Η θετική στάση των μαθητών/μαθητριών αποτυπώθηκε στην προτίμηση του εκπαιδευτικού υλικού για τη διδασκαλία στην τάξη και των εκπαιδευτικών στην επιλογή της χρήσης του υλικού σε συνδυασμό με το σχολικό βιβλίο.
Φυσική περιγραφή 190 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Interactive Teaching & Learning Material
Methodology of Distance Education
Secondary Education
Teaching Ηistory
Third Greek Democracy
Γ΄ Ελληνική Δημοκρατία
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Διαδραστικό Εκπαιδευτικό Υλικό
Διδακτική της Ιστορίας
Μεθοδολογία ΕξαΕ
Ημερομηνία έκδοσης 2021
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/9/9/4/metadata-dlib-1652172265-106653-29768.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 631

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 1