Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Συλλογές    Τύπος Εργασίας    Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης  

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Εντολή Αναζήτησης : Συγγραφέας="Στραταριδάκη"  Και Συγγραφέας="Άννα"

Τρέχουσα Εγγραφή: 6511 από 6576

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000446108
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικής παρέμβασης συμπληρωματικής εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης σε μαθητές ΣΤ' Δημοτικού στο πλαίσιο του μαθήματος της Γεωγραφίας : η περίπτωση της θεματικής ενότητας ¨Η γη ως χώρος ζωής του ανθρώπου"
Άλλος τίτλος Desing, implementation and evaluation educational intervention of supplementary Distance Education to primary school students in the context of Geography course : the case of the thematic unit "The earth as a place of human life"
Συγγραφέας Μπαμπασίδης, Γεώργιος
Σύμβουλος διατριβής Ιβρίντελη Μαρία
Μέλος κριτικής επιτροπής Καρβούνης Λάμπρος
Μουζάκης Χαράλαμπος
Περίληψη Στην μεταπτυχιακή αυτή εργασία ερευνήθηκε η εφαρμογή της συμπληρωματικής σχολικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (εξΑΕ) σε μαθητές έκτης (ΣΤ’) τάξης Δημοτικού Σχολείου, στο πλαίσιο του μαθήματος της Γεωγραφίας στην ενότητα «Η Γη ως χώρος ζωής του ανθρώπου». Η εργασία συνολικά ακολούθησε πορεία τριών βημάτων, αποτελούμενων από: α. τον σχεδιασμό, β. την υλοποίηση και γ. την αποτίμηση με εξαγωγή αποτελεσμάτων και συμπερασμάτων της συγκεκριμένης εκπαιδευτικής παρέμβασης. Πριν την εφαρμογή της εκπαιδευτικής παρέμβασης, μετασχηματίστηκε αρχικά το συμβατικό έντυπο εκπαιδευτικό υλικό (ΕΥ) σε ψηφιακό πολυμορφικό εκπαιδευτικό υλικό (ΠΕΥ). Το ΕΥ δημιουργήθηκε στην ψηφιακή πλατφόρμα διαχείρισης μάθησης «H5P» και στη συνέχεια μεταφορτώθηκε στη διαδικτυακή εκπαιδευτική πλατφόρμα «Chamilo» όπου και πήρε την τελική του μορφή για να μελετηθεί από τους μαθητές. Ο μετασχηματισμός σε ΠΕΥ έγινε σύμφωνα με: α. τη μεθοδολογία και τις αρχές της εξΑΕ, β. τις αρχές της Πολυμεσικής και Πολυμορφικής Μάθησης, γ. τις θεωρίες μάθησης και δ. τις αρχές, το σκοπό και τους στόχους διδασκαλίας, όπως ορίζονται στο Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) και Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (Α.Π.Σ.), Γεωλογία – Γεωγραφία, του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), πρώην Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (ΠΙ). Εφαρμόστηκε η μεθοδολογία της Ποιοτικής Έρευνας με χρήση: α. Ερωτηματολογίων ανοικτού τύπου και φύλλων εργασιών για τους μαθητές, β. Ερωτηματολογίων ανοικτού τύπου για τους εκπαιδευτικούς/κριτές και γ. Συμμετοχικής παρατήρησης του ερευνητή. Στόχος της έρευνας ήταν να απαντηθούν τα εξής ερευνητικά ερωτήματα: - Το εκπαιδευτικό υλικό διέπεται από τις αρχές και τη μεθοδολογία της εξΑΕ; - Το εκπαιδευτικό υλικό έχει δημιουργηθεί σύμφωνα με τις αρχές της Πολυμεσικής Μάθησης; - Συμβάλει και πώς η συμπληρωματική εξΑΕ στην καλύτερη κατανόηση των εννοιών του μαθήματος της Γεωγραφίας στο θέμα «Η Γη ως χώρος ζωής του ανθρώπου»: α. σύμφωνα με τα μαθησιακά αποτελέσματα των μαθητών; β. σύμφωνα με τη γνώμη των μαθητών στους οποίους εφαρμόζεται η εκπαιδευτική παρέμβαση; γ. σύμφωνα με τη γνώμη των εκπαιδευτικών/κριτών του πολυμορφικού υλικού; Τα συμπεράσματα που εξήχθησαν από την έρευνα, σύμφωνα με τις απαντήσεις των εκπαιδευτικών/κριτών και των μαθητών/τριών, που δόθηκαν στα παραπάνω ερευνητικά ερωτήματα, σύμφωνα με τα μαθησιακά αποτελέσματα των μαθητών/τριών αλλά και τις παρατηρήσεις του ίδιου του ερευνητή (εκπαιδευτικού της τάξης) είναι ότι: α. Το εν λόγω εκπαιδευτικό υλικό πληροί τις προϋποθέσεις της μεθοδολογίας της εξΑΕ, τις αρχές της πολυμεσικής μάθησης και τις αρχές μάθησης σύγχρονων θεωριών και β. η χρήση του «online» πολυμορφικού εκπαιδευτικού υλικού σε συνδυασμό με την διδασκαλία στην τάξη, μπορεί να συμβάλει στην καλύτερη κατανόηση του γνωστικού αντικειμένου.
Φυσική περιγραφή 168 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα E-learning platform
Multiform curriculum
Primary education
Qualitative research method
Supplementary school distance learning education
Traditional hard copy curriculum conversion
Μετασχηματισμός Συμβατικού Εκπαιδευτικού Υλικού
Ποιοτική Έρευνα
Πολυμορφικό Εκπαιδευτικό Υλικό
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Συμπληρωματική Σχολική εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Ψηφιακή Πλατφόρμα
Ημερομηνία έκδοσης 2021
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/f/c/c/metadata-dlib-1645526007-84253-19683.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 733

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 24