|
Title |
Creator |
Date |
|
6567.
|
Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού συμβουλευτικής υποστήριξης για τη ΔΕΠ-Υ στο σχολείο με τη μέθοδο της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης
|
Γιακουμάκη, Ελένη
|
2022 |
|
6568.
|
Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εξ αποστάσεως εκπαιδευτικού διαδραστικού υλικού για προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στο γυμνάσιο : η περίπτωση των θεραπευτικών φυτών των Χανίων
|
Χατζάκη, Μαρία
|
2021 |
|
6569.
|
Ο προϊστάμενος ως ηγέτης σε ολιγοθέσιο δημοτικό σχολείο
|
Πατητάρας, Αντώνιος
|
2022-02-25 |
|
6570.
|
Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της σχολικής ΕξΑΕ για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τον αυτισμό
|
Δασκαλάκη, Μαρία
|
2022 |
|
6571.
|
Στις γραμμές του μύθου και της ιστορίας : η πόλη των Χανίων μέσα από την τριλογία της Μάρως Δούκα Αθώοι και φταίχτες, Το δίκιο είναι ζόρικο πολύ, Έλα να πούμε ψέματα
|
Βιτζηλαίου, Στυλιανή
|
2021 |
|
6572.
|
Emotions in undergraduate mathematics : A distance education perspective
|
Παντελάκη, Σοφία
|
2022-03-24 |
|
6573.
|
Η αυτοαξιολόγηση του μαθητή ως μέσο ενίσχυσης της μάθησης
|
Ναλετάκη, Αθηνά Μ.
|
2022-03-24 |
|
6574.
|
Development and application of near-infrared spectroscopy for the detection of atmospheric pollutants and volatile compounds of agri-food products
|
Σταυρακάκης, Γεώργιος
|
2022-03-18 |
|
6575.
|
Μελέτη της φασματοσκοπίας Raman ενίσχυσης πεδίου (Surface-Enhanced-Raman Spectroscopy,SERS) ως μεθόδου ανάλυσης οργανικών ουσιών που απαντώνται ως κατάλοιπα σε αρχαιολογικά αντικείμενα
|
Κωνσταντίνου, Μαρία Ελένη
|
2022-03-18 |
|
6576.
|
Γονικά χαρακτηριστικά και αναδυόμενες συγκρούσεις στην εφηβεία : η βιωματική αφήγηση της οικογένειας
|
Γυπαράκη, Δήμητρα
|
2022 |
|