|
Title |
Creator |
Date |
|
6569.
|
Στάσεις και απόψεις γονέων παιδιών προσχολικής ηλικίας ως προς την Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση κατά την διάρκεια της πανδημίας Covid-19
|
Καραταράκη, Ιωάννα
|
2022 |
|
6570.
|
Μικτή μορφή μάθησης (blended learning) στη διδασκαλία της αγγλικής ως ξένη γλώσσα
|
Ντίνα, Χρυσή
|
2022 |
|
6571.
|
Τα επίπεδα της ψυχικής ανθεκτικότητας των εκπαιδευτικών Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής
|
Πνευματικάκη, Μαρία
|
2022 |
|
6572.
|
Ο ρόλος του ηγέτη στην εφαρμογή καινοτομιών στον παιδικό σταθμό
|
Αντωνάκη, Δήμητρα
|
2022 |
|
6573.
|
Οι μορφές μυητικού θανάτου στις ελληνικές παραλογές και οι δυνατότητες πρόσληψής τους από τα παιδιά μέσα από μουσικές και θεατρικές εκπαιδευτικές πρακτικές
|
Παπανικολοπούλου, Ελεάννα
|
2021-10-19 |
|
6574.
|
Ο ρόλος των διαφόρων παραγόντων της εκπαίδευσης (διευθυντές-εκπαιδευτικοί-μαθητές) στη διεξαγωγή των Εργαστηρίων δεξιοτήτων
|
Γιακουμάκης, Γεώργιος
|
2022 |
|
6575.
|
Συζυγική ικανοποίηση και εργασιακή εξουθένωση σε γονείς παιδιών με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες : μια συγκριτική μελέτη
|
Χιονάτου, Μαρία
|
2022 |
|
6576.
|
Οι στόχοι επίτευξης φοιτητών σε σχέση με την αυτοεκτίμησή τους, τα επίπεδα άγχους τους και την ακαδημαϊκή τους επίδοση : μια μελέτη σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές
|
Καγιαμπάκη, Ελένη
|
2022 |
|
6577.
|
Σχολική αποτελεσματικότητα και επιμόρφωση : διερεύνηση της σχέσης σύμφωνα με τις απόψεις διευθυντών- διευθυντριών δημοτικών σχολείων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων
|
Λειβαδιωτάκη, Στέλλα
|
2022 |
|
6578.
|
Οι επιδράσεις του οικογενειακού περιβάλλοντος, της γειτονιάς και των παιδικών σταθμών στη σχολική ετοιμότητα των παιδιών
|
Κώτη, Αικατερίνη Η.
|
2022 |
|