Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Τρέχουσα Εγγραφή: 6514 από 6576
|
Κωδικός Πόρου |
000446133 |
Τίτλος |
Η κατά Mezirow θεωρία της μετασχηματίζουσας μάθησης και οι προϋποθέσεις εφαρμογής της στην εξΑΕ σε προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων : μελέτη περίπτωσης : μετασχηματισμοί μέσα από τη τραγωδία Πέρσες του Αισχύλου |
Άλλος τίτλος |
Mezirow's transformative learning theory and its compatibility on online adult education learning settings. Conditions for applying this theory to distance learning : case study : transformations on Aeschylus' Persians |
Συγγραφέας
|
Παπαντωνάκης, Στυλιανός
|
Σύμβουλος διατριβής
|
Μουζάκης Χαράλαμπος
|
Μέλος κριτικής επιτροπής
|
Παπαβασιλείου Ευάγγελος
Χρηστίδης Κωνσταντίνος
|
Περίληψη |
Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση (εξΑΕ) αποτελεί μια δυναμική οντότητα στο χώρο της εκπαίδευσης. Έχει τα δικά της χαρακτηριστικά, αποτελεί ένα πλαίσιο μέσω του οποίου μπορεί να φιλοξενήσει προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων. Η διατριβή αυτή εξετάζει, μέσω της επισκόπησης της βιβλιογραφίας, αρχικά τη συμβατότητα της εξΑΕ με τις αρχές της μετασχηματίζουσας μάθησης του Mezirow, τις προϋποθέσεις εφαρμογής της θεωρίας της αυτής στην εξΑΕ ενώ παράλληλα αναζητά εφαρμοσμένες καινοτόμες πρακτικές εφαρμογής της θεωρίας αυτής σε εξ αποστάσεως προγράμματα σπουδών για ενήλικες. Σε επόμενο στάδιο και έχοντας υπόψη με βάση αποτελέσματα προηγούμενων ερευνών ότι η λογοτεχνία και ειδικότερα η αρχαία τραγωδία, ως λογοτεχνικό έργο με μεγάλη αξία, ερευνά τις προϋποθέσεις εφαρμογής της θεωρίας αυτής στη διδακτική μιας αρχαίας τραγωδίας ή μέσω αυτής. Η βιβλιογραφική επισκόπηση έδειξε ότι το περιβάλλον της εξΑΕ αποτελεί ιδανική περίπτωση για την εφαρμογή της θεωρίας της μετασχηματίζουσας μάθησης. Ειδικότερα σε προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων για μια επιτυχή χρήση στην εξΑΕ αρκεί ο εμπλουτισμός της με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της εκπαίδευσης ενηλίκων. Η εξΑΕ παρέχει ένα πλαίσιο ικανό για στοχαστικό διάλογο και για κριτική σκέψη. Αν και πολυδιάστατη διαδικασία εντούτοις αρκεί να τηρούνται οι βασικές της αρχές, όπως μεταξύ άλλων η αλληλεπίδραση, ο μαθητικοκεντρικός της χαρακτήρας, οι σχέσεις εμπιστοσύνης και η διακριτότητα των ρόλων. Η βιβλιογραφική επισκόπηση έδειξε ότι η αρχαία τραγωδία αποτελεί πεδίο εφαρμογής της θεωρίας αυτής. Παρουσιάστηκαν πέντε εκπαιδευτικά σενάρια διδασκαλίας με τη χρήση της θεωρίας της μετασχηματίζουσας μάθησης στη τραγωδία Πέρσες του Αισχύλου μέσω επιλεγμένης θεματολογίας. Τέσσερα από αυτά αναφέρονται στη διδακτική συγκεκριμένων θεμάτων τα οποία πηγάζουν μέσα από τη τραγωδίας αυτή, ενώ το πέμπτο σχετίζεται με την δημοσιογραφία και συγκεκριμένα με την έρευνα και επιλογή ειδήσεων. Η διατριβή αυτή αναφέρει πτυχές για περαιτέρω έρευνα στα θέματα που διαπραγματεύτηκε.
|
Φυσική περιγραφή |
185 σ. ; 30 εκ. |
Γλώσσα |
Ελληνικά |
Θέμα |
Adult education |
|
Aeschylus' Persians |
|
Distance learning |
|
Online education ancient tragedy |
|
Transformative learning |
|
Αρχαία τραγωδία |
|
Εκπαίδευσης ενηλίκων |
|
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση |
|
Μετασχηματίζουσα μάθηση |
|
Πέρσες του Αισχύλου |
Ημερομηνία έκδοσης |
2019 |
Συλλογή
|
Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
|
|
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
|
Μόνιμη Σύνδεση |
https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/c/3/5/metadata-dlib-1645613469-172118-2569.tkl
|
Εμφανίσεις |
646 |