|
Title |
Creator |
Date |
|
6601.
|
Ο ρόλος των διαφόρων παραγόντων της εκπαίδευσης (διευθυντές-εκπαιδευτικοί-μαθητές) στη διεξαγωγή των Εργαστηρίων δεξιοτήτων
|
Γιακουμάκης, Γεώργιος
|
2022 |
|
6602.
|
Η χρήση του κοινωνικού παιχνιδιού ως μέσου ανάπτυξης του λεξιλογίου των παιδιών : απόψεις και πρακτικές νηπιαγωγών και βρεφονηπιοκόμων
|
Λουκάκη, Μαρίνα.
|
2022 |
|
6603.
|
Η εκπαιδευτική ρομποτική στην Προσχολική Εκπαίδευση : η περίπτωση του Bee-Bot
|
Φανουράκη, Ευαγγελία Α.
|
2022 |
|
6604.
|
Επαγγελματική ταυτότητα των εκπαιδευτών παράλληλης στήριξης του νομού Ρεθύμνου
|
Βαρδάκη, Ευαγγελία
|
2022 |
|
6605.
|
Η εξέλιξη της κινηματογραφικής φόρμας στο έργο του Ντέιβιντ Λιντς : Ο άνθρωπος ελέφαντας (1980), Ατίθαση καρδιά (1990) και Οδός Μαλχόλαντ (2001)
|
Αθουσάκη, Ιωάννα Γεωργία
|
2022 |
|
6606.
|
Συζυγική ικανοποίηση και εργασιακή εξουθένωση σε γονείς παιδιών με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες : μια συγκριτική μελέτη
|
Χιονάτου, Μαρία
|
2022 |
|
6607.
|
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών εφαρμογών στις φυσικές επιστήμες
|
Μελισσουργάκη, Παναγιώτα
|
2022 |
|
6608.
|
Διερεύνηση απόψεων εκπαιδευτικών για την επιμόρφωση σχετικά με το σύστημα εκπαίδευσης μαθητών/τριών με προβλήματα ακοής
|
Στράτου, Δήμητρα
|
2022 |
|
6609.
|
Οι στόχοι επίτευξης φοιτητών σε σχέση με την αυτοεκτίμησή τους, τα επίπεδα άγχους τους και την ακαδημαϊκή τους επίδοση : μια μελέτη σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές
|
Καγιαμπάκη, Ελένη
|
2022 |
|
6610.
|
Alignment of investment trends in Greece with the EU directions towards sustainable finance
|
Κοσμίδου, Βασιλική
|
2022 |
|