|
Title |
Creator |
Date |
|
6535.
|
Η κατάκτηση των μαρκαρισμένων συλλαβικών δομών ΣΦΣ και ΣΣΦ στην ελληνική : υποκείμενα με ειδική γλωσσική διαταραχή
|
Γάτσου, Μαρία
|
2022-01-28 |
|
6536.
|
Σύγγραμμα: Περί διαίτης του Θεοφάνη Νόννου
|
Μαστοράκη, Ασπασία
|
2022-02-04 |
|
6537.
|
Διαπολιτισμική ικανότητα εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης : σχολική ένταξη παιδιών Ρομά
|
Κοντοπόδη, Φιλία
|
2022-02-17 |
|
6538.
|
Σχεδιασμός, υλοποίηση & αποτίμηση μιας ολοκληρωμένης παρέμβασης συμπληρωματικής σχολικής ΕξΑε με τη χρήση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού και εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας για τη διδασκαλία της τοπικής ιστορίας σε μαθητές δημοτικού : η περίπτωση της Σπιναλόγκας
|
Ποργιαζίδου, Αργυρώ
|
2022-02-20 |
|
6539.
|
Επαγγελματικοί ρόλοι και σχέσεις μεταξύ εργαζομένων σε κοινοτικές δομές ψυχικής υγείας
|
Κατσαβριάς, Γιώργος
|
2021 |
|
6540.
|
Η πολιτική προστασία υπό το πρίσμα των δημόσιων πολιτικών στο πυροσβεστικό σώμα 1998-2020
|
Κουρκούνας, Ανδρέας
|
2021 |
|
6541.
|
Οι σχολικές συγκρούσεις από την οπτική των αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών στην Α/θμια εκπαίδευση και ο ρόλος του διευθυντή : (διερεύνηση στάσεων και απόψεων των εκπαιδευτικών στους νομούς Ρεθύμνης και Λασιθίου)
|
Κοτσάφτης, Μιχαήλ
|
2022-02-26 |
|
6542.
|
Η γνωστική αξία των αφηγηματικών τεχνών
|
Γιαλιτάκης, Μιχαήλ
|
2021 |
|
6543.
|
Η διαχείριση της εθνοπολιτισμικής ετερότητας στο Γυμνάσιο : οι απόψεις των φιλολόγων του νομού Φθιώτιδας
|
Καραδήμα, Ασημίνα
|
2021 |
|
6544.
|
Η προσέγγιση "Ανταπόκριση στη Διδασκαλία" ως μέσο για την πρόληψη δυσκολιών στην εκμάθηση του γραπτού λόγου : ο ρόλος της πρώιμης παρέμβασης στο νηπιαγωγείο για την ενίσχυση των δεξιοτήτων του αναδυόμενου γραμματισμού
|
Κορακάκη, Αικατερίνη
|
2022-03-03 |
|