|
Τίτλος |
Δημιουργός |
Ημερομηνία |
|
809.
|
Η αποδεικτική διαδικασία ως μέθοδος διδασκαλίας μέσα απο τα μάτια έμπειρων μαθηματικών της δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης
|
Συγκελάκης, Αλέξανδρος
|
2022-07-22 |
|
810.
|
Η μετρησιμότητα των αναλυτικών συνόλων
|
Νταβιγλάκης, Γιάννης
|
2022-07-22 |
|
811.
|
Ο νόμος του λογάριθμου για συναρτήσεις Bloch
|
Ροδίτου, Χρυσαφίνα
|
2022-07-22 |
|
812.
|
Οι παραδοσιακές μέθοδοι διδασκαλίας των μαθηματικών vs των σύγχρονων διδακτικών μεθόδων
|
Κοκκινάκη, Ιάκωβα
|
2022-07-22 |
|
813.
|
Το Τοπικό-Γενικό Αξίωμα στη θεωρία αριθμών
|
Καρτσάκη, Ευαγγελία
|
2022-07-22 |
|
814.
|
Το ψηφιακό παιχνίδι στη διδακτική των μαθηματικών
|
Σιδερής, Παναγιώτης
|
2022-07-22 |
|
815.
|
Η επίδραση των STEM στα μαθηματικά στην προσχολική εκπαίδευση
|
Χουρδάκη, Μαρίνα
|
2022-07-21 |
|
816.
|
Η κατάκτηση της ενσυναίσθησης στην προσχολική ηλικία και οι δημογραφικοί, ενδοπροσωπικοί και κοινωνικοί παράγοντες που την επηρεάζουν
|
Κουτάντου, Ελευθερία
|
2022-07-21 |
|
817.
|
Η συμβολή του Συλλόγου Διδασκόντων στη σχολική διοίκηση και η εμπειρία του ν.4327/2015
|
Ντεντάκης, Γεώργιος
|
2022-07-20 |
|
818.
|
Δομική και λειτουργική αποκέντρωση : οι ΟΤΑ α΄ βαθμού μέσω των μεταρρυθμίσεων του ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ, ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ και ΚΛΕΙΣΘΕΝΗ : Η περίπτωση του Δήμου Ρεθύμνη
|
Γαργερού, Ελευθερία
|
2022-07-19 |
|