|
Τίτλος |
Δημιουργός |
Ημερομηνία |
|
949.
|
Η σχέση της ενσυναίσθησης με το κοινωνιομετρικό προφίλ των μαθητών/-τριών δημοτικού σχολείου
|
Μαυραντωνάκη, Γεωργία Χριστίνα
|
2022 |
|
950.
|
Η υποεκπροσώπηση των γυναικών στη διοίκηση σχολικών μονάδων : οι απόψεις των γονέων
|
Λιμναίου, Αικατερίνη-Γεωργία
|
2022 |
|
951.
|
Η χρήση του κοινωνικού παιχνιδιού ως μέσου ανάπτυξης του λεξιλογίου των παιδιών : απόψεις και πρακτικές νηπιαγωγών και βρεφονηπιοκόμων
|
Λουκάκη, Μαρίνα.
|
2022 |
|
952.
|
Ιδέες και θεματικά μοτίβα στην ποίηση του Νάσου Βαλαωρίτη
|
Μήτσουλα, Ευαγγελία-Γεωργία
|
2022 |
|
953.
|
Καλλιέργεια της υπολογιστικής σκέψης στην προσχολική εκπαίδευση με τη χρήση του προγραμματιστικού περιβάλλοντος Scratchjr
|
Λούκα, Κωνσταντίνα
|
2022 |
|
954.
|
Καταθλιπτική συμπτωματολογία, αυτοεκτίμηση και χρήση αλκοόλ στο γενικό ενήλικο πληθυσμό : ο διαμεσολαβητικός ρόλος των στρατηγικών αντιμετώπισης του στρες
|
Μπαρουξή, Μαρία
|
2022 |
|
955.
|
Μελέτη της σχέσης της Δημιουργικής σκέψης με την επίδοση παιδιών με ΔΕΠΥ στη γλώσσα και τα μαθηματικά
|
Γούσιου, Αντωνία
|
2022 |
|
956.
|
Μια περίπτωση σχεδιασμού, υλοποίησης και αποτίμησης εκπαιδευτικού υλικού για την ενδοσχολική επιμόρφωση εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής πλατφόρμας eTwinning»
|
Ανδρουλάκη, Ελένη Μ
|
2022 |
|
957.
|
Μικτή μορφή μάθησης (blended learning) στη διδασκαλία της αγγλικής ως ξένη γλώσσα
|
Ντίνα, Χρυσή
|
2022 |
|
958.
|
Νοερές χορείες και ηθοποιία στην Ηλέκτρα του Ευριπίδη
|
Δουλγεράκη, Αικατερίνη-Αγγελική
|
2022 |
|