Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Συλλογές    Τύπος Εργασίας    Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης  

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Εντολή Αναζήτησης : Συγγραφέας="Στεφανίδης"  Και Συγγραφέας="Κωνσταντίνος"

Τρέχουσα Εγγραφή: 6512 από 6573

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000446133
Τίτλος Η κατά Mezirow θεωρία της μετασχηματίζουσας μάθησης και οι προϋποθέσεις εφαρμογής της στην εξΑΕ σε προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων : μελέτη περίπτωσης : μετασχηματισμοί μέσα από τη τραγωδία Πέρσες του Αισχύλου
Άλλος τίτλος Mezirow's transformative learning theory and its compatibility on online adult education learning settings. Conditions for applying this theory to distance learning : case study : transformations on Aeschylus' Persians
Συγγραφέας Παπαντωνάκης, Στυλιανός
Σύμβουλος διατριβής Μουζάκης Χαράλαμπος
Μέλος κριτικής επιτροπής Παπαβασιλείου Ευάγγελος
Χρηστίδης Κωνσταντίνος
Περίληψη Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση (εξΑΕ) αποτελεί μια δυναμική οντότητα στο χώρο της εκπαίδευσης. Έχει τα δικά της χαρακτηριστικά, αποτελεί ένα πλαίσιο μέσω του οποίου μπορεί να φιλοξενήσει προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων. Η διατριβή αυτή εξετάζει, μέσω της επισκόπησης της βιβλιογραφίας, αρχικά τη συμβατότητα της εξΑΕ με τις αρχές της μετασχηματίζουσας μάθησης του Mezirow, τις προϋποθέσεις εφαρμογής της θεωρίας της αυτής στην εξΑΕ ενώ παράλληλα αναζητά εφαρμοσμένες καινοτόμες πρακτικές εφαρμογής της θεωρίας αυτής σε εξ αποστάσεως προγράμματα σπουδών για ενήλικες. Σε επόμενο στάδιο και έχοντας υπόψη με βάση αποτελέσματα προηγούμενων ερευνών ότι η λογοτεχνία και ειδικότερα η αρχαία τραγωδία, ως λογοτεχνικό έργο με μεγάλη αξία, ερευνά τις προϋποθέσεις εφαρμογής της θεωρίας αυτής στη διδακτική μιας αρχαίας τραγωδίας ή μέσω αυτής. Η βιβλιογραφική επισκόπηση έδειξε ότι το περιβάλλον της εξΑΕ αποτελεί ιδανική περίπτωση για την εφαρμογή της θεωρίας της μετασχηματίζουσας μάθησης. Ειδικότερα σε προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων για μια επιτυχή χρήση στην εξΑΕ αρκεί ο εμπλουτισμός της με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της εκπαίδευσης ενηλίκων. Η εξΑΕ παρέχει ένα πλαίσιο ικανό για στοχαστικό διάλογο και για κριτική σκέψη. Αν και πολυδιάστατη διαδικασία εντούτοις αρκεί να τηρούνται οι βασικές της αρχές, όπως μεταξύ άλλων η αλληλεπίδραση, ο μαθητικοκεντρικός της χαρακτήρας, οι σχέσεις εμπιστοσύνης και η διακριτότητα των ρόλων. Η βιβλιογραφική επισκόπηση έδειξε ότι η αρχαία τραγωδία αποτελεί πεδίο εφαρμογής της θεωρίας αυτής. Παρουσιάστηκαν πέντε εκπαιδευτικά σενάρια διδασκαλίας με τη χρήση της θεωρίας της μετασχηματίζουσας μάθησης στη τραγωδία Πέρσες του Αισχύλου μέσω επιλεγμένης θεματολογίας. Τέσσερα από αυτά αναφέρονται στη διδακτική συγκεκριμένων θεμάτων τα οποία πηγάζουν μέσα από τη τραγωδίας αυτή, ενώ το πέμπτο σχετίζεται με την δημοσιογραφία και συγκεκριμένα με την έρευνα και επιλογή ειδήσεων. Η διατριβή αυτή αναφέρει πτυχές για περαιτέρω έρευνα στα θέματα που διαπραγματεύτηκε.
Φυσική περιγραφή 185 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Adult education
Aeschylus' Persians
Distance learning
Online education ancient tragedy
Transformative learning
Αρχαία τραγωδία
Εκπαίδευσης ενηλίκων
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Μετασχηματίζουσα μάθηση
Πέρσες του Αισχύλου
Ημερομηνία έκδοσης 2019
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/c/3/5/metadata-dlib-1645613469-172118-2569.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 645

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 6