Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Συλλογές    Τύπος Εργασίας    Διδακτορικές διατριβές  

Διδακτορικές διατριβές

Τρέχουσα Εγγραφή: 15 από 2445

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000464655
Τίτλος Η αξιοποίηση της συνδυασμένης μάθησης στη Θρησκευτική Αγωγή με αρωγό τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση / Ευαγγελία Ε. Καρακωσταντάκη.
Άλλος τίτλος The contribution of blended learning in religious education with the aid of information and communication technologies in primary education
Συγγραφέας Καρακωσταντάκη, Ευαγγελία Ε.
Σύμβουλος διατριβής Σταυριανός, Κυριάκος
Μέλος κριτικής επιτροπής Ζαράνης Νικόλαος
Λιναρδάκης Μιχαήλ
Γραμματικόπουλος Βασίλειος
Μανωλίτσης Γεώργιος
Πεπές Ευάγγελος
Χουβαρδά Θωμαή
Περίληψη Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει την επίδραση των διδακτικών παρεμβάσεων μέσω της συνδυασμένης μάθησης με την βοήθεια των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση, όσον αφορά το μάθημα των Θρησκευτικών (ΜτΘ) και πιο συγκεκριμένα τη διδασκαλία των θεματικών ενοτήτων από το βιβλίο της Γ΄ Δημοτικού «Διηγήσεις από την Καινή Διαθήκη» και «Μέρες γιορτής των Χριστιανών». Το δείγμα που συμμετείχε ήταν δέκα τμήματα αυτούσια, ηλικίας 8 έως 9 ετών, της τρίτης τάξης του Δημοτικού σχολείου σε διαφορετικά σχολεία του νομού Ηρακλείου Κρήτης. Για τη διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκε ποσοτικός σχεδιασμός και πιο συγκεκριμένα πειραματική έρευνα. Αυτό το δείγμα χωρίστηκε σε δύο ομάδες, τα πέντε τμήματα ήταν η πειραματική ομάδα και τα άλλα πέντε τμήματα η ομάδα ελέγχου. Η πειραματική ομάδα διδάχτηκε συνδυασμένες διδασκαλίες με τεχνολογικά μέσα, χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ ως αρωγό των διδασκαλιών. Από την άλλη, η ομάδα ελέγχου διδάχτηκε σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι υπήρξε βελτίωση στην κατανόηση του μαθήματος των Θρησκευτικών στην πειραματική ομάδα από την βελτίωση στην ομάδα ελέγχου. Επιπρόσθετα, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η άποψη των μαθητών της πειραματικής ομάδας, διαφοροποιήθηκε αρκετά και πιο θετικά μετά τις διδακτικές παρεμβάσεις με ΤΠΕ. Αναφορικά με τις απόψεις των δασκάλων για τις ΤΠΕ τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι δάσκαλοι δεν ήταν ούτε υπέρ ούτε κατά.
Φυσική περιγραφή 505 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Blended Learning
Christians Holiday Celebration
ICT Intervention
Parables
Primary School
Religious Education
Γιορτές των Χριστιανών
Δημοτικό σχολείο
Θρησκευτική αγωγή
Παρέμβαση με ΤΠΕ
Παραβολές
Συνδυασμένη μάθηση
Ημερομηνία έκδοσης 2024-04-07
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Διδακτορικές διατριβές
  Τύπος Εργασίας--Διδακτορικές διατριβές
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/9/4/9/metadata-dlib-1715844999-612703-3515.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 0

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Δεν έχετε δικαιώματα για να δείτε το έγγραφο.
Δεν θα είναι διαθέσιμο έως: 2026-04-05