Επιλογή |
# |
Περιγραφή |
|
1. |
Εφαρμογή μοντέλου ανεστραμμένης τάξης στην Προσχολική Εκπαίδευση : διδακτική προσέγγιση της στοματικής υγιεινής μέσω του συνεργατικού περιβάλλοντος μάθησης της E-Class από Καρανδρέα, Βασιλική |
|
2. |
Το κίνημα των πλατειών και το τέλος της συναίνεσης : συλλογικότητες, αιτήματα και ρεπερτόριο δράσης από Λεβέντης, Έκτωρας |
|
3. |
Ογκογονίδια και περιοχές ενσωμάτωσης ρετροιών στο γονιδίωμα του κυττάρου από Τσατσάνης, Χρήστος Α |
|
4. |
Μελέτη νανοσύνθετων υλικών με βάση το Nafion από Καδιανάκη, Αικατερίνη Γ. |
|
5. |
Απόψεις εκπαιδευτικών για τον ρόλο του Μέντορα και του Ενδοσχολικού Συντονιστή στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα από Κουφουγεωργίου, Βικτωρία |
|
6. |
Σχεδιασμός, σύνθεση και φυσικοχημικός χαρακτηρισμός πορφυρινικών παραγώγων για εφαρμογές με μετατροπή ηλιακής ενέργειας από Τοπούζα, Μαγδαληνή Α. |
|
7. |
Μεταβολομική μελέτη του φωτοσυνθετικού βακτηρίου Chlorobaculum tepidum παρουσία και απουσία της βιταμίνης B12 από Πολυμέρου, Αικατερίνη |
|
8. |
Indexes and algorithms for measuring the connectivity of Linked Data από Μουνταντωνάκης, Μιχαήλ Ε. |
|
9. |
Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με την μέθοδο της ΕξΑΕ για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών Προσχολικής εκπαίδευσης στην διδασκαλία εκπαιδευτικής ρομποτικής με χρήση του Bee-bot / Δέσποινα Δουκέρη. από Δουκέρη, Δέσποινα |
|
10. |
Advanced single -photon sources based on innovative semiconductor nanostructures από Χατζαράκης, Νικόλαος |