Select |
# |
Description |
|
1. |
Τμηματοποίηση ήχου και κατηγοριοποίηση σε μουσική και ομιλία by Παναγιωτάκης, Κώστας |
|
2. |
Tensor signal modeling for high-dimensional deep learning systems by Γιαννόπουλος, Μιχαήλ Ν. |
|
3. |
AmI-Solertis: online platform to support intelligent behaviors in ambient intelligence environments by Λεωνίδης, Αστέριος Δ |
|
4. |
ArgQL: querying argumentative dialogues using a formal, structured language by Ζωγραφιστού, Δήμητρα Αντώνιος |
|
5. |
Empowering intelligent classrooms with attention monitoring and intervention cycles by Κορόζη, Μαρία Κωνσταντίνου |
|
6. |
Χαρακτηρισμός ενός στελέχους Chlorella που απομονώθηκε από ποταμό στην Κρήτη και πιθανές εφαρμογές στη βιομηχανία τροφίμων και διαχείριση αποβλήτων by Στρατηγάκης, Ναπολέων-Χριστόφορος Μ. |
|
7. |
Σύνθεση & χαρακτηρισμός οξειδίου του γραφενίου και τροποποίηση του με νανοσωματίδια χρυσού by Πατσάνη, Πελαγία |
|
8. |
Contextualization: An Abstraction Mechanism for Information Modeling by Θεοδωράκης, Μάνος |
|
9. |
FIRMA: a development framework for Elderly - Friendly interactive multimodal applications for assistive robots by Καζέπης, Νικόλαος Ιωάννη |
|
10. |
Εξερευνώντας τη χημική ποικιλομορφία των τερπενικών δομών χρησιμοποιώντας συνθετική βιολογία και πρωτεϊνική μηχανική by Σεραφειμίδη, Θεανώ Σ. |
|
11. |
Predictive Autonomous Robot Navigation by Φωκά, Αμαλία |
|
12. |
Distributed algorithms for support vector machine training in wireless sensor networks by Φλουρή, Καλλιρρόη Εμμανουήλ |
|
13. |
Η ανάπτυξη του λεξιλογίου μέσω της διαδικασίας της σύνθεσης λέξεων : μια διδακτική πρόταση για το νηπιαγωγείο by Χαρζησαββίδου, Σεβαστή |
|
14. |
Spontaneous symmetry breaking and higgs mechanism in particle physics by Χόχολης, Ευάγγελος |
|
15. |
Synthesis and characterization of bioinks for bioprinting by Πετρίδη, Ηλιάνα |
|
16. |
Διερεύνηση της μοριακής βάσης του φυλετικού διμορφισμού στην ανθρώπινη αυτοανοσία by Κοσμάρα Δέσποινα |
|
17. |
Functional properties of pyramidal neurons in V1 area in mice with MECP2 duplication syndrome related to contrast and development of a behavioral paradigm for learning by Σκαρβελάκη, Σταυρούλα |