Your browser does not support JavaScript!

Home    My session    Saved results  

Saved results



Select # Description
1. Η αντίληψη του Κάντ περί σχήματος : φαινομενολογική διασάφηση και κριτική by Γελασάκης, Κωνσταντίνος
2. Η χρήση του πολυτροπικού κειμένου (γελοιογραφίας) ως μέσο ενίσχυσης της ενσυναίσθησης και της κοινωνικής νόησης σε μια διδακτική παρέμβαση σε μαθητές Β' γυμνασίου by Βλάχα, Παρασκευή
3. Πιλοτική εφαρμογή ενός καινοτόμου προγράμματος παρέμβασης για τη μείωση των διαταραχών συμπεριφοράς σε παιδιά με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ) : η περίπτωση των κοινωνικών ιστοριών by Κοκκιάδη, Μαρία