Επιλογή |
# |
Περιγραφή |
|
1. |
CognitOS: A Unified Student-centric Working Environment of Adaptive Educational Applications for the Attention-aware Intelligent Classroom από Νταγιαντά, Αναστασία Γ. |
|
2. |
Οι μονοχρωματικές εκτροπές υψηλής τάξης του οφθαλμού κατά την παιδική ηλικία από Παπαμαστοράκης, Γεώργιος |
|
3. |
Relations of consciousness and borderline personality disorder από Διαλεκτοπούλου, Χαρίκλεια |
|
4. |
Παιδιά με γονείς στη φυλακή από Φραγκιαδάκη, Τατιανή |
|
5. |
Curvature in sub-riemannian geometry από Φουρτζής, Ιωάννης |
|
6. |
Auction-Based Allocation and Pricing of Telecommunication Resources από Μπιτσάκη, Μαρίνα |
|
7. |
The immune defense mechanisms of macrophages against pathogens in early life από Κολλινιάτη Ουρανία |
|
8. |
Ενίσχυση φωνολογικής επίγνωσης παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές από Γιαρέμ, Νούρ |
|
9. |
Διαδικασίες καλλιέργειας κοινωνικών δεξιοτήτων σε μια σχολική τάξη Γ' Δημοτικού μέσα από τη χρήση εναλλακτικών-βιωματικών ψυχοπαιδαγωγικών δραστηριοτήτων βασισμένων στο παιχνίδι : Μελέτη περιπτώσεων τυπικών μαθητών/τριών 9-11 ετών στο πνεύμα της Βιωματικής, Ευρετικής και Αφηγηματικής-Διαλογικής Ψυχοπαιδαγωγικής από Χαραλαμπάκη, Μαριάνθη |
|
10. |
Οδηγός Μεταπτυχιακών Σπουδών 2006-2007 από Πανεπιστήμιο Κρήτης |
|
11. |
Η αξιοποίηση του Παλαιοντολογικού Μουσείου Ρεθύμνου για μια Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Βασισμένη στον Τόπο / Πρινιωτάκη Μαρία. από Πρινιωτάκη, Μαρία |
|
12. |
Investigation of neutrophil's activation in acohort of patients with chronic idiopathic neutropenia (CIN) that carry specific MEFV gene variants από Καρκεμπετζάκη, Αναστασία |
|
13. |
Motion Analysis and Modeling for Activity Recognition and 3-D Animation based on Geometrical and Video Processing Algorithms από Παναγιωτάκης, Κώστας |
|
14. |
2D Hybrid Germanium Iodide Perovskites από Μανιδάκη, Δέσποινα |
|
15. |
Ο Κένταυρος στην πρώιμη Ελλάδα : μορφή, περιεχόμενο, σημασιοδοτήσεις από Βελιδάκη, Αντιγόνη |
|
16. |
Μελέτη του ανοσοκατασταλτικού ρόλου των MDSCs σε ασθενείς με β-λεμφώματα από Γιωργαλλά, Ξανθούλλα |