Επιλογή |
# |
Περιγραφή |
|
1. |
Ρύθμιση απόκρισης νανοκρυστάλλων οξειδίων του σιδήρου : έλεγχος διαταραχών δομής και μαγνητικά οδηγούμενη λειτουργικότητα από Αντωναρόπουλος, Γεώργιος Λ. |
|
2. |
The Achilles’ heel of the malaria vector Anopheles coluzzii από Κεφή, Μαρία Α |
|
3. |
Ανάπτυξη Διδασκαλίας Νανοτεχνολογίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Μελέτη Οπτικών Ιδιοτήτων - Αλλαγή Χρώματος στην Νανοκλίμακα από Βεναρδάτου, Σοφία |
|
4. |
Δομή – Δράση : μία προσπάθεια υπέρβασης του δυϊσμού μέσα από τη θεωρία του Pierre Bourdieu από Βαλεκάρδας, Χρήστος |
|
5. |
Πανεπιστήμιο SAPIENZA: 132 Βιβλιοθήκες-Παραρτήματα από Τσαγκαράκη, Βασιλική |
|
6. |
Information Literacy Courses with ICT and Smart Tools at the UOC Library από Τσαγκαράκη, Βασιλική |
|
7. |
Implementation of machine learning algorithms for fire risk prediction in Greece από Καλογεράκη, Ελένη Ε. |
|
8. |
Ελληνόγλωσση εκπαίδευση και ηλεκτρονική μάθηση στη διασπορά : αποτελέσματα μιας εμπειρικής έρευνας ως προαπαιτούμενα για την ανάπτυξη ενός περιβάλλοντος ηλεκτρονικής μάθησης / επιμέλεια: Μιχάλης Δαμανάκης. από |
|
9. |
Προσδιορισμός επιπέδων Μαγγανίου σε Ελληνικά Προϊόντα και στο Περιβάλλον με την χρήση Φασματομετρίας Μάζας Επαγωγικά Συζευγμένου Πλάσματος(ICP-MS) από Τσαγκαράκης, Δημήτρης |
|
10. |
Η ανάπτυξη της ικανότητας κατανόησης κειμένου μαθητών του Δημοτικού σε σχέση με άλλες αναγνωστικές και γλωσσικές δεξιότητες από Καραβία, Ευαγγελία |
|
11. |
Η εκπαίδευση των γυναικών οι γυναίκες στην εκπαίδευση (18ος-20ός αι.) : κοινωνικοί, ιδεολογικοί, εκπαιδευτικοί μετασχηματισμοί και η γυναικεία παρέμβαση από Δαλακούρα, Κατερίνα Ι |
|
12. |
Οι απόψεις των νηπιαγωγών για τη Διαθεματική Προσέγγιση και για το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) για το νηπιαγωγείο από Λιουδάκη, Αδαμαντία |
|
13. |
Homogenization of the network of air pollution observations in Crete από Παρασκευαΐδου, Σοφία Β. |
|
14. |
Θεωρητικό Πλαίσιο και Προγράμματα Σπουδών για την ελληνόγλωσση εκπαίδευση στη Διασπορά / Βάμβουκας Μιχάλης...[κ.ά] ;επιμέλεια: Μιχάλης Δαμανάκης. από |