Επιλογή |
# |
Περιγραφή |
|
1. |
Η διερεύνηση των στάσεων των εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης απέναντι στη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση μαθητών/τριών με ή χωρίς αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Α/ΕΕΑ) στο γενικό σχολείο και της αυτο-αποτελεσματικότητάς τους από Ζαμπετάκη, Αθανασία |
|
2. |
Νευρογενής ανορεξία : διαγνωστικά κριτήρια, αιτιοπαθογένεια και κοινωνικοπολιτισμικό πλαίσιο από Μπέη, Εύα Ιωάννη |
|
3. |
Επίδραση ανοσοτοξικών παραγόντων σε in vitro μοντέλο ανοσοποίησης από Βλατά, Ζαχαρένια |
|
4. |
FT-Myrmics : a fault tolerant runtime system for task based programming models από Γλένης, Απόστολος Σ. |
|
5. |
A computational framework for observing and understanding the interaction of humans with objects of their environment από Κυριαζής, Νικόλαος |
|
6. |
Βιοηθική και οικογενειακή θεραπεία : η έννοια της αυτονομίας στη γενετική συμβουλευτική από Καράλη, Αγλαΐα |
|
7. |
Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός πλαισίου ενσωμάτωσης της μάθησης για κοινωνική προσφορά στην εκπαίδευση εκπαιδευτικών με την υποστήριξη των νέων τεχνολογιών από Βίγκου, Κατερίνα |
|
8. |
Interactive explorationof multi-dimensional information spaces with preference support από Παπαδάκος, Παναγιώτης Σταύρου |
|
9. |
Biomechanical 3D simulation of the invagination processs από Λόντος, Αθανάσιος Χ |