Select |
# |
Description |
|
1. |
Development of CRISPR/Cas9-based technologies for genome editing in pancrustacan model organisms by Αρχοντίδης, Θεμιστοκλής Χ. |
|
2. |
Ο ρόλος της συναισθηματικής ρύθμισης των δασκάλων γενικής τάξης δημοτικού σχολείου στη διαπροσωπική σχέση με τους μαθητές τους by Μαλαματένια, Στριλιγκά |
|
3. |
Large scale nonmonotonic reasoning by Ταχμαζίδης, Ηλίας Γεώργιος |
|
4. |
Game development environment for learning with live- programming and time-travel by Κατσαράκης, Αλεξάνδρος Ε. |
|
5. |
Μελέτη των προγνωστικών παραγόντων για δύσκολη περιφερική αγγειακή προσπέλαση σε ασθενείς στα ΤΕΠ by Μασαούτη, Χρυσοβαλάντη |
|
6. |
AMI-RIA: Real-Time Teacher Assistance Tools for an Ambient Intelligence Classroom by Μαθιουδάκης, Γεώργιος Βασίλειος |
|
7. |
Πρωτόκολλο αντιοστεοπορωτικής αγωγής σε ασθενείς με κατάγματα ευθραυστότητας : εφαρμογή και αποτελεσματικότητα by Δασκαλάκης, Ιωάννης Ι. |
|
8. |
Εργαλεία φυσικής και στατιστικής ανάλυσης για την αποκάλυψη αλλοστερικών μονοπατιών παρακολουθώντας τη δυναμική των πρωτεϊνών by Τριάντου, Ειρήνη |
|
9. |
Design and Integration of Agent-Based Partial Brain Models for Robotic Systems by Means of Hierarchical Cooperative Coevolution by Μανιαδάκης, Μιχαήλ |
|
10. |
iSummary : workload-based, personalized summaries for RDF/S KBs by Αλεβιζάκης, Φάνης Δ. |
|
11. |
Interpreting data anomalies: from descriptive to predictive anomaly explanations by Μυρτάκης, Νικόλαος Ε. |
|
12. |
Analysis and visualization of directed graphs by Λιονάκης, Παναγιώτης Κ. |