Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Aml Game Floor : A Multimodal Ambient Intelligence Environment for playful learning  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000365351
Τίτλος Aml Game Floor : A Multimodal Ambient Intelligence Environment for playful learning
Άλλος τίτλος Aml Game Floor: Ένα πολυτροπικό περιβάλλον διάχυτης νουμοσύνης για παιχνιδό-κεντρική μάθηση
Συγγραφέας Παπαγιαννάκης, Χαρίδημος Δημήτριος
Σύμβουλος διατριβής Στεφανίδης, Κ.
Περίληψη Πρόσφατες έρευνες για την εφαρμογή της Πληροφορικής στην εκπαίδευση τονίζουν την ανάγκη για την μαθητοκεντρική μεταστροφή της προς την πλήρη εκμετάλλευση του δυναμικού των εκπαιδευτικών εφαρμογών. Για τον σκοπό αυτό, έχει προταθεί η υιοθέτηση δραστηριοτήτων που διευκολύνουν την μάθηση μέσω της ενεργητικής ενασχόλησης των μαθητών σε ομάδες και της έντονης διαπροσωπικής τους αλληλεπίδρασης σε φυσικά περιβάλλοντα μάθησης. Η παρούσα μελέτη παρουσιάζει το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και αξιολόγηση ενός τεχνολογικού πλαισίου υποστήριξης για εκπαιδευτικές εφαρμογές, με την ονομασία AmIGameFloor. Το σύστημα συνθέτει ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον Διάχυτης Νοημοσύνης (ΑmI) που στοχεύει στη δημιουργία διασκεδαστικώνσυνθηκών μάθησης εν μέσω αθλοπαιδιών. Συγκεκριμένα, εκπροσωπεύει μία καινοτομική προσέγγιση ενσωμάτωσης χαμηλού κόστους κιναισθητικής και συνεργατικής τεχνολογίας σε ένα φυσικό περιβάλλον μάθησης, συμπεριλαμβάνοντας τεχνικές μέτρησης αποδόσεως. Παρέχοντας δυνατότητες προσαρμογής για εκπαιδευτικές εφαρμογές σε επίπεδο υποδομής, το AmIGameFloor υποστηρίζει ένα μεγάλο εύρος αντικειμένων και θεματικών περιοχών. Η υλοποίηση του συστήματος περιλαμβάνει ένα πεδίο δραστηριοτήτων, επαυξημένου με υπολογιστική όραση, υπό τη μορφή ενός πλέγματος θέσεων και ένα σύνολο παραμετροποιήσιμων διεπαφών χρήστη(UI) που προσφέρουν πολυτροπική διάδραση. Συνολικά, το AmIGameFloor παρέχει την απαιτούμενη υποστήριξη σε φυσική υποδομή, δικτύωση, 2D γραφικά, ήχο και χειρισμό (μέσω κιναισθητικής και συνεργατικής διάδρασης) για εφαρμογές εκπαιδευτικού περιεχομένου. Επίσης, υποστηρίζει λειτουργίες προφίλ χρήσης, εναλλαγής στυλ παιχνιδιού και ανάλυσης απόδοσης. Προκειμένου να δοκιμαστεί και να αξιολογηθεί το AmIGameFloor, αναπτύχθηκε η εφαρμογή “AppleHunt”, η οποία προκαλεί τη αριθμητική σκέψη των (νεαρών) μαθητών μέσω του κιναισθητικού και συνεργατικού παιχνιδιού, υπό τη βλέψη διακριτικής τεχνολογίας AmI. Προτεινόμενα σχέδια εφαρμογών, όπως η «Ακροστιχίδα», μία παραλλαγή του Scrabble™ και ο «Μαθηματικός Λαβύρινθος», περιγράφονται επίσης με σκοπό να αναδείξουν την ευελιξία του πλαισίου να υποστηρίξει την ανάπτυξη ποικίλων εφαρμογών. To“AppleHunt” αξιολογήθηκε σύμφωνα με ένα συνδυασμό μεθόδων που απευθύνονται σε αξιολογητές μικρής ηλικίας, συμπεριλαμβανομένων των /παιδικών επιτροπών/, που αποδείχθηκαν μία υποσχόμενη προσέγγιση στην αξιολόγηση αλληλεπιδραστικών εφαρμογών με παιδιά. Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης επιδεικνύουν το υψηλό δυναμικό του συστήματος ναπροάγει τη σκέψη και τη διασκέδαση, που πηγάζει από το συνεργατικό και πλήρως κιναισθητικό παιχνίδι των μαθητών. Τέλος, τα συμπεράσματα της μελέτης αναλύονται με γνώμονα τόσο τη σκοπιμότητα της εφαρμογής όσο και του πλαισίου υποστήριξης, ενώ παρουσιάζονται και σχετικές μελλοντικές προτάσεις.
Φυσική περιγραφή 100 σ. : εικ., πίν. ; 30 εκ.
Γλώσσα Αγγλικά
Θέμα Ambient Intelligence
Multimodal Systems
Playful Learning
Διάχυτη νοημοσύνη
Μάθηση Playful Learning
Πολιτροπικά συστήματα
Ημερομηνία έκδοσης 2011-03-18
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών--Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 107

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 27