
Αρχική
Στάσεις των εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του πλαισίου Επιστήμη-Τεχνολογία-Μηχανική-Μαθηματικά (S.T.E.M.) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες
|
||||
Κωδικός Πόρου | 000450775 | |||
Τίτλος | Στάσεις των εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του πλαισίου Επιστήμη-Τεχνολογία-Μηχανική-Μαθηματικά (S.T.E.M.) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση | |||
Άλλος τίτλος | Teacher’s attitude towards S.T.E.M in secondary education | |||
Συγγραφέας | Καλλιοντζή, Μαρία | |||
Σύμβουλος διατριβής |
Καλογιαννάκης Μιχαήλ
Παπαδάκης Σταμάτης |
|||
Περίληψη |
|
|||
Φυσική περιγραφή | 91 σ. : πινακ. ; 30 εκ. | |||
Γλώσσα | Ελληνικά | |||
Θέμα | Application | |||
Attitude | ||||
S.T.E.M. | ||||
Secondary education | ||||
Teachers | ||||
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση | ||||
Εκπαιδευτικοί | ||||
Εφαρμογή | ||||
Στάσεις | ||||
Ημερομηνία έκδοσης | 2022-07-26 | |||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | |||
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | ||||
Εμφανίσεις | 328 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
![]() |
Κατέβασμα Εγγράφου |