Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Η διδασκαλία θεωρίας αριθμών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Τίτλος Η διδασκαλία θεωρίας αριθμών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Άλλος τίτλος Teaching number theory in secondary education
Συγγραφέας Καμαλεδάκη Στυλιανη
Σύμβουλος διατριβής Πολύδωρος, Γεώργιος
Περίληψη Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η εξέταση της ένταξης της διδασκαλία της Θεωρίας Αριθμών σε επίπεδο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τα μαθησιακά αποτελέσματα που θα προκαλούσε μια τέτοια διαφοροποίηση της διδακτέας ύλης στην επίδοση των μαθητών στα Μαθηματικά και στην γνώμη τους για το μάθημα γενικότερα. Η εργασία ξεκινάει με το θεωρητικό κομμάτι, όπου αναλύονται οι βασικές έννοιες και όροι που προσδιορίζουν το θέμα και ακολουθείται από μία έρευνα που διεξήχθει στο Πανεπιστήμιο Κρήτης. Μοιράστηκαν ερωτηματολόγια σε φοιτητές του τμήματος Μαθηματικών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών, τα οποία είχαν ως στόχο την τοποθέτηση των μελλοντικών καθηγητών Μαθηματικών σχετικά με το θέμα της διδασκαλίας Θεωρίας Αριθμών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, καθώς και τις δικές τους εμπειρίες με το αντικείμενο στην δικιά τους εκπαίδευση. Ως επέκταση, τα ερωτηματολόγια δόθηκαν και σε κάποιους καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για να εξεταστεί και η δική τους γνώμη πάνω στο θέμα ως πιο έμπειροι εκπαιδευτικοί. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως η πλειοψηφία των ερωτώμενων συμφωνεί, σε ένα βαθμό, με τη διδασκαλία της Θεωρίας Αριθμών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα
Teaching of mathematics
Teaching strategy of mathematics
Διδασκαλία μαθηματικών
Ημερομηνία έκδοσης 2023
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών--Τμήμα Μαθηματικών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών--Πτυχιακές εργασίες
  Τύπος Εργασίας--Πτυχιακές εργασίες
Εμφανίσεις 229

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 4