
Αρχική
Η επίδραση μιας διδακτικής παρέμβασης στην κατανόηση και παραγωγή πολυτροπικών πληροφοριακών κειμένων σύγκρισης και στη μεταγνώση μαθητών/τριών Ε΄ τάξης Δημοτικού : μελέτη Περίπτωσης
Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες
|
||||
Κωδικός Πόρου | 000453816 | |||
Τίτλος | Η επίδραση μιας διδακτικής παρέμβασης στην κατανόηση και παραγωγή πολυτροπικών πληροφοριακών κειμένων σύγκρισης και στη μεταγνώση μαθητών/τριών Ε΄ τάξης Δημοτικού : μελέτη Περίπτωσης | |||
Άλλος τίτλος | The effect of an intervention program on reading comprehension and writing of multimodal comparative espository texts and the metacognition of 5th grade students : a case study | |||
Συγγραφέας | Κολόκα, Ουρανία-Ειρήνη | |||
Σύμβουλος διατριβής | Σπαντιδάκης Ιωάννης | |||
Μέλος κριτικής επιτροπής |
Βασιλάκη Ελένη
Θώμου Παρασκευή |
|||
Περίληψη |
|
|||
Φυσική περιγραφή | 185 σ. ; 30 εκ. | |||
Γλώσσα | Ελληνικά | |||
Θέμα | 5th grade primary school | |||
Comparative texts | ||||
Expository texts | ||||
Metacognition | ||||
Reading and writing relationship | ||||
Reading comprehension | ||||
Visual literacy | ||||
Αναγνωστική κατανόηση | ||||
Ε΄ Δημοτικού | ||||
Κείμενα σύγκρισης | ||||
Μεταγνώση | ||||
Οπτικός γραμματισμός | ||||
Πληροφοριακά κείμενα | ||||
Σχέση παραγωγής και κατανόησης | ||||
Ημερομηνία έκδοσης | 2022 | |||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | |||
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | ||||
Εμφανίσεις | 472 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
![]() |
Κατέβασμα Εγγράφου |