Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Εντολή Αναζήτησης : Συγγραφέας="Νικολακάκης"  Και Συγγραφέας="Γεώργιος"

Τρέχουσα Εγγραφή: 15 από 322

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000464718
Τίτλος Επαγγελματική ψηφιακή ικανότητα Ελλήνων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης : πιλοτική έρευνα / Θεοδοσία Μαυρογιαννάκη.
Άλλος τίτλος Greek Teacher' professional digital competence of secondary education : pilot study
Συγγραφέας Μαυρογιαννάκη, Θεοδοσία
Σύμβουλος διατριβής Κατσαρού Ελένη
Μέλος κριτικής επιτροπής Κακλαμάνη Σταματίνα
Κοσμά Υβόν
Περίληψη Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να διερευνήσει το επίπεδο της επαγγελματικής ψηφιακής ικανότητας των Ελλήνων εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και το κατά πόσον το επίπεδο αυτό μπορεί να επηρεάζεται από τα χαρακτηριστικά των εκπαιδευτικών (φύλο, ηλικία, επίπεδο σπουδών, ειδικότητα, διδακτική εμπειρία, σχολική δομή, περιοχή σχολείου), αξιοποιώντας το Ευρωπαϊκό πλαίσιο για την ψηφιακή ικανότητα των εκπαιδευτικών (European framework for the digital competence of educators-DigCompEdu). Για την επίτευξη του σκοπού αυτού διεξήχθη μια ποσοτική, συγχρονική, δειγματοληπτική έρευνα, συγκεκριμένα με τη χρήση «αυτοσυμπληρούμενου» ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου και τη συμμετοχή 54 εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η έρευνα διεξήχθη το Σεπτέμβριο του 2023, τρία χρόνια περίπου μετά την έξαρση της πανδημίας COVID-19 και σε μία περίοδο που οι τεχνολογικές εξελίξεις συμβαίνουν με ταχείς ρυθμούς, έχοντας ως πρωτοπόρο την ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης. Τα ευρήματα της έρευνας ανέδειξαν ένα μεσαίο επίπεδο ψηφιακής ικανότητας των εκπαιδευτικών. Το φύλο, η ηλικία, η ειδικότητα, οι σχολικές δομές και οι περιοχές στις οποίες βρίσκονταν αυτές δεν διαπιστώθηκε να επηρεάζουν σημαντικά το επίπεδο ψηφιακής ικανότητας των εκπαιδευτικών. Στον αντίποδα, το επίπεδο σπουδών και τα έτη διδακτικής εμπειρίας φαίνεται να επηρεάζουν, σε μικρό βαθμό και συγκεκριμένες επιμέρους ψηφιακές ικανότητες. Το γενικότερο συμπέρασμα που διεξήχθη ήταν ότι χρειάζεται να δοθεί έμφαση από τους υπεύθυνους υλοποίησης των Ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών προγραμμάτων και των επιμορφώσεων στις ΤΠΕ στις περιοχές που αφορούν την επαγγελματική δραστηριότητα (περιοχή 1), τους ψηφιακούς πόρους (περιοχή 2) και τη διδασκαλία και μάθηση (περιοχή 3) ώστε να επιτευχθεί αναβάθμιση των επαγγελματικών ψηφιακών ικανοτήτων των εκπαιδευτικών και σε αυτές τις περιοχές για τον εκσυγχρονισμό της μάθησης.
Φυσική περιγραφή 169 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα CheckIn
DigCompEdu
Greek Secondary Education
Student indifference
Student participation
Teachers’ professional digital competence
Ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Επαγγελματική ψηφιακή ικανότητα εκπαιδευτικών
Ημερομηνία έκδοσης 2023.
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Φιλοσοφική Σχολή--Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/3/f/1/metadata-dlib-1716194105-9834-27283.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 3

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0