Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Εντολή Αναζήτησης : Συγγραφέας="Κουκουζέλης"  Και Συγγραφέας="Κωνσταντίνος"

Τρέχουσα Εγγραφή: 2 από 319

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000464585
Τίτλος Η συνδιδασκαλία στο πλαίσιο της πράξης "Μια νέα αρχή στα Επαγγελματικά Λύκεια" και η βελτίωση της συμμετοχής των μαθητών/τριών : μια έρευνα-δράση / Κοκκινίδη Ιωάννα.
Άλλος τίτλος Co-teaching in the context of the programme "A new beginning in Vocational Schools" and the improvement of the participation of student : an action research
Συγγραφέας Κοκκινίδη, Ιωάννα
Σύμβουλος διατριβής Κατσαρού Ελένη
Μέλος κριτικής επιτροπής Κακλαμάνη Σταματίνα
Αυγητίδου Σοφία
Περίληψη Ο σύγχρονος μεταβαλλόμενος κόσμος, οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις, οι κοινωνικές μεταβολές που συντελούνται και η παγκοσμιοποίηση, δεν θα μπορούσαν να αφήσουν ανεπηρέαστο τον τρόπο με τον οποίο παρέχεται η εκπαίδευση. Ο ρόλος του σύγχρονου εκπαιδευτικού και οι μέθοδοι διδασκαλίας που εφαρμόζονται έχουν υποστεί σημαντικές αλλαγές, προκειμένου να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις προκλήσεις και τις απαιτήσεις των σύγχρονων κοινωνιών. Μία από τις σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας αποτελεί αυτή της συνδιδασκαλίας, η οποία αποτελεί και το αντικείμενο της παρούσας εργασίας. Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να διερευνήσει τη βελτίωση της συνθήκης της συνδιδασκαλίας στα ΕΠΑ.Λ, ώστε να αξιοποιηθεί για την αύξηση του ενδιαφέροντος και της συμμετοχής των μαθητών/τριών στη διαδικασία μάθησης. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού διεξήχθη μια ποιοτική έρευνα, συγκεκριμένα μια έρευνα δράση, στο πλαίσιο της οποίας εφαρμόστηκε το σπειροειδές μοντέλο της έρευνας δράσης των Kemmis & McTaggart (1988, όπ. αναφ. στο Κατσαρού, 2016), με την υλοποίηση δυο ερευνητικών κύκλων οι οποίοι περιλάμβαναν από μία διδακτική παρέμβαση. Σε αυτές τις παρεμβάσεις πραγματοποιήθηκε συλλογή, ανάλυση, ερμηνεία και αξιολόγηση των ερευνητικών δεδομένων, τα οποία χρησιμοποιήθηκαν για την υλοποίηση του αναστοχασμού. Τα ευρήματα της έρευνας ανέδειξαν το θετικό πρόσημο στη συμμετοχή των μαθητών/τριών μέσω της βελτίωσης και αναδιαμόρφωσης των μεθόδων της συνδιδασκαλίας. Οι μαθητές/τριες ενεπλάκησαν περισσότερο στην εκπαιδευτική διαδικασία, η ομαδοσυνεργατική διδασκαλία στο πλαίσιο της συνδιδασκαλίας συνέβαλε στην εξέλιξη των κοινωνικών και γνωστικών δεξιοτήτων αρκετών μαθητών/τριών και η εκπαιδευτικός ερευνήτρια κατανόησε μέσα από την έρευνα δράση τα οφέλη αλλά και τις δυνατότητες που μπορεί να προσφέρει η συνδιδασκαλία. Επισημάνθηκαν επίσης, τα οφέλη από τη συγκεκριμένη έρευνα δράση για όλους τους εμπλεκόμενους σε αυτήν αλλά και οι μεταστοχασμοί της ερευνητικής ομάδας.
Φυσική περιγραφή 203 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Action research
Co-teaching
Cooperative teaching method
Secondary vocational school
Student indifference
Student participation
Έρευνα - δράση
Αδιαφορία μαθητών/τριών
ΕΠΑ.Λ.
Εκπαίδευση
Ομαδοσυνεργατική μέθοδος διδασκαλίας
Συμμετοχή μαθητών/τριών
Συνδιδασκαλία
Ημερομηνία έκδοσης [2024].
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Φιλοσοφική Σχολή--Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/f/3/1/metadata-dlib-1715676370-318388-15979.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 2

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0