Αρχική Συλλογές Σχολή/Τμήμα Φιλοσοφική Σχολή Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Τρέχουσα Εγγραφή: 11 από 328
|
|||||||
Κωδικός Πόρου | 000462403 | ||||||
Τίτλος | Ανάλυση διδακτικών πρακτικών και διδακτικών αναγκών ακαδημαϊκού προσωπικού Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης μέσω συνεντεύξεων / Βαβουράκη Γεωργίας. | ||||||
Άλλος τίτλος | Needs analysis of the teaching faculty in tertiary Education relation to teaching improvement | ||||||
Συγγραφέας | Βαβουράκη, Γεωργία | ||||||
Σύμβουλος διατριβής | Κατσαρού Ελένη | ||||||
Μέλος κριτικής επιτροπής |
Κακλαμάνη Σταματίνα
Σπαντιδάκης Ιωάννης |
||||||
Περίληψη |
|
||||||
Φυσική περιγραφή | 155 σ. ; 30 εκ. | ||||||
Γλώσσα | Ελληνικά | ||||||
Θέμα | Connecting teaching and research | ||||||
Course reorganization | |||||||
Digital equity | |||||||
Digital readiness | |||||||
Formative assessment | |||||||
Higher education | |||||||
Inclusive learning | |||||||
Student-centered learning | |||||||
Students as equal partners | |||||||
Teaching | |||||||
Ανασχεδιασμός των μαθημάτων | |||||||
Διαμορφωτική αξιολόγηση | |||||||
Διδασκαλία | |||||||
Συμπεριληπτική μάθηση | |||||||
Σύνδεση διδασκαλίας και έρευνας | |||||||
Τριτοβάθμια εκπαίδευση | |||||||
Φοιτητές ως ισότιμοι εταίροι | |||||||
Φοιτητοκεντρική μάθηση | |||||||
Ψηφιακή ετοιμότητα | |||||||
Ψηφιακή ισότητα | |||||||
Ημερομηνία έκδοσης | 2023-12-11 | ||||||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Φιλοσοφική Σχολή--Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | ||||||
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | |||||||
Μόνιμη Σύνδεση | https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/f/e/1/metadata-dlib-1707380674-918835-13056.tkl | ||||||
Εμφανίσεις | 155 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
Κατέβασμα Εγγράφου |