![](/gfx/header_el.jpg)
Αρχική
Συλλογές
Σχολή/Τμήμα
Σχολή Επιστημών Αγωγής
Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης
Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Τρέχουσα Εγγραφή: 16 από 304
|
|||||||
Κωδικός Πόρου | 000459459 | ||||||
Τίτλος | Ο ρόλος της συναισθηματικής ρύθμισης των δασκάλων γενικής τάξης δημοτικού σχολείου στη διαπροσωπική σχέση με τους μαθητές τους | ||||||
Άλλος τίτλος | Teacher's emotion regulation impact in teacher-student relationship | ||||||
Συγγραφέας | Μαλαματένια, Στριλιγκά | ||||||
Σύμβουλος διατριβής | Μανωλίτσης Γιώργος | ||||||
Περίληψη |
|
||||||
Φυσική περιγραφή | 114 σ. ; 30 εκ. | ||||||
Γλώσσα | Ελληνικά | ||||||
Θέμα | Academic achievements | ||||||
Closeness | |||||||
Cognitive reappraisal | |||||||
Conflict | |||||||
Emotion regulation | |||||||
Expressive suppression | |||||||
Teacher-student relationship | |||||||
Γνωστική αναπλαισίωση | |||||||
Εγγύτητα | |||||||
Εκφραστική καταστολή | |||||||
Μαθησιακές επιδόσεις | |||||||
Συναισθηματική ρύθμιση | |||||||
Σχέση δασκάλου-μαθητή | |||||||
Σύγκρουση | |||||||
Ημερομηνία έκδοσης | 2023-10-02 | ||||||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | ||||||
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | |||||||
Μόνιμη Σύνδεση |
https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/e/1/d/metadata-dlib-1697453296-512200-2776.tkl![]() ![]() |
||||||
Εμφανίσεις | 616 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
![]() |
Κατέβασμα Εγγράφου |