Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Τρέχουσα Εγγραφή: 73 από 325
|
Κωδικός Πόρου |
000461368 |
Τίτλος |
Οι επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών Α'θμιας Εκπαίδευσης στη σεξουαλική αγωγή : απόψεις εκπαιδευτικών |
Άλλος τίτλος |
Training needs in sexual education of primary education teachers : teachers' aspects |
Συγγραφέας
|
Λαχανοπούλου, Φωτεινή
|
Σύμβουλος διατριβής
|
Ελευθεράκης Θεόδωρος
|
Περίληψη |
Σκοπός της έρευνάς μας είναι η ανάδειξη των επιμορφωτικών αναγκών σε θέματα σεξουαλικής αγωγής των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και στόχο έχει να απαντήσει στα εξής ερευνητικά ερωτήματα: 1) Πόσο έτοιμοι νιώθουν οι εκπαιδευτικοί του δημοτικού σχολείου να διδάξουν την θεματική ενότητα «Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση» των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων; 2) Πόσο προετοιμασμένοι νιώθουν οι εκπαιδευτικοί του δημοτικού σχολείου να συζητήσουν ευαίσθητα θέματα και θέματα ταμπού που ενδέχεται να προκύψουν κατά την διδασκαλία της θεματικής ενότητας «Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση» των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, ή ακόμα και εκτός του πλαισίου αυτού; 3) Οι εκπαιδευτικοί του δημοτικού σχολείου κατά πόσο πιστεύουν ότι η επιμόρφωση σε θέματα σεξουαλικής αγωγής θα συμβάλει θετικά στις διδακτικές τους δεξιότητες για την θεματική ενότητα «Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση» των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων; Και 4) Ποια χαρακτηριστικά πιστεύουν ότι πρέπει να έχει μία αποτελεσματική επιμορφωτική διαδικασία σε θέματα σεξουαλικής αγωγής οι εκπαιδευτικοί του δημοτικού σχολείου; Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, συμπεραίνουμε ότι οι εκπαιδευτικοί δεν νιώθουν έτοιμοι για να διδάξουν το αντικείμενο της σεξουαλικής αγωγής μέσα στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων. Επίσης, οι εκπαιδευτικοί δεν νιώθουν κατάλληλα προετοιμασμένοι ώστε να διαχειρίζονται συζητήσεις και περιστατικά που αφορούν την σεξουαλικότητα. Οι εκπαιδευτικοί θεωρούν ότι η επιμόρφωσή τους θα βελτιώσει την γνωστική αλλά και διδακτική τους επάρκεια και δηλώνουν ότι επιθυμούν να προέρχεται από κεντρικό κρατικό φορέα. Τέλος, οι εκπαιδευτικοί προτείνουν η επιμόρφωση να είναι υποχρεωτική, πολυεπιστημονική και όχι μόνο θεωρητικής προσέγγισης.
|
Φυσική περιγραφή |
91 σ. ; 30 εκ. |
Γλώσσα |
Ελληνικά |
Θέμα |
Primary Education |
|
Sexual education |
|
Sexuality |
|
Training |
|
Training needs |
|
Επιμορφωτικές ανάγκες |
|
Επιμόρφωση |
|
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση |
|
Σεξουαλική αγωγή |
|
Σεξουαλικότητα |
Ημερομηνία έκδοσης |
2023 |
Συλλογή
|
Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
|
|
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
|
Μόνιμη Σύνδεση |
https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/a/8/6/metadata-dlib-1702970479-217735-17469.tkl
|
Εμφανίσεις |
288 |