Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Εντολή Αναζήτησης : Συγγραφέας="Στραταριδάκη"  Και Συγγραφέας="Άννα"

Τρέχουσα Εγγραφή: 2 από 294

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000461423
Τίτλος Αντιλήψεις γονέων παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας για τα οφέλη των ζώων συντροφιάς στην ανάπτυξη των παιδιών και την ένταξή τους στο σχολικό περιβάλλον
Άλλος τίτλος Perceptions of parents with children in preschool and school-age reciarding the benefits of companion animals on children's development and their integration in the school integration
Συγγραφέας Μουρτζάκη Ραφαέλα
Σύμβουλος διατριβής Κυπριωτάκη Μαρία
Μέλος κριτικής επιτροπής Μαρκοδημητράκη Μαρία
Λιναρδάκης Μιχαήλ
Περίληψη Τα οφέλη που προκύπτουν στην ανάπτυξη του παιδιού, από τα προγράμματα παρέμβασης με την βοήθεια ζώων συντροφιάς (animals instead therapy), φαίνεται να έχουν μελετηθεί αρκετά από την ερευνητική κοινότητα. Ωστόσο, σημαντικό ρόλο παρατηρήθηκε να έχουν οι γονείς των παιδιών και οι αντιλήψεις τους για τα προγράμματα αυτά, παρέχοντας στήριξη αλλά και ευκαιρίες βελτίωσης. Η παρούσα έρευνα, έθεσε ως σκοπό να διερευνήσει τις αντιλήψεις γονέων παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας για τα οφέλη των ζώων συντροφιάς στην ανάπτυξη των παιδιών, καθώς και τα οφέλη της ένταξής τους στο σχολικό περιβάλλον. Το δείγμα της έρευνας, αποτέλεσαν 100 γονείς παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας και ως εργαλείο συλλογής δεδομένων χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο. Σκοπός ήταν, να εντοπιστεί, αν διαφέρουν οι αντιλήψεις των γονέων, αν η διαφορά επηρεάζεται από το φύλο του γονέα, καθώς και κατά πόσο η προϋπάρχουσα ιδιοκτησία ενός ζώου συντροφιάς από το γονέα, επηρεάζει την αντίληψή του για την ένταξη των ζώων συντροφιάς στο σχολείο. Ακόμη, τα αποτελέσματα της έρευνας, ανέδειξαν, ότι οι αντιλήψεις των γονέων για την ένταξη των ζώων συντροφιάς στο σχολείο είναι πιο θετικές από εκείνες, που αφορούν τα οφέλη στην ανάπτυξη του παιδιού. Τέλος, το φύλο του γονέα, δεν απέδωσε καμία επιρροή, ως προς τις αντιλήψεις, ενώ η προϋπάρχουσα ιδιοκτησία ζώου συντροφιάς του γονέα, οδηγήθηκε σε ερευνητικό παράδοξο χωρίς συμπερασματολογία.
Φυσική περιγραφή 144 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Benefits of companion animals
Companion animals
Integration of companion animals in schools
Parent’s beliefs
Ένταξη ζώων συντροφιάς στο σχολικό περιβάλλον
Αντιλήψεις γονέων
Ζώα συντροφιάς
Οφέλη ζώων συντροφιάς
Ημερομηνία έκδοσης 2023-11-20
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/e/0/5/metadata-dlib-1703066686-814572-32261.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 811

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 9