Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Εντολή Αναζήτησης : Συγγραφέας="Πανεπιστήμιο"  Και Συγγραφέας="Κρήτης."

Τρέχουσα Εγγραφή: 12 από 437

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000461398
Τίτλος Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με την μέθοδο της ΕξΑΕ, για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της βιβλιογραφικής επισκόπησης με θέμα : Η γυναίκα στην Αρχαία και Σύγχρονη Γόρτυνα : συγκριτική θεώρηση του ρόλου της στην διαγράμμιση και διαμόρφωση του οικογενειακού και κοινωνικού ιστού
Άλλος τίτλος Design, development and evaluation of educational material utilising distance learning methodology, for the presentation of the results of the bibliographic review on the subject : The woman in Ancient and Modern Gortyna : a comparative consideration of her role in delineating and shaping the family and social structure
Συγγραφέας Νίκας, Αναστάσιος
Σύμβουλος διατριβής Κωτσίδης Κωνσταντίνος
Μέλος κριτικής επιτροπής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Κελεσίδης Ευάγγελος
Περίληψη Το συγκεκριμένο ερευνητικό εγχείρημα αφορά στον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αξιολόγηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού, με την μορφή συγκροτημένου, αυτόνομου, ψηφιακού μαθήματος, στο πλαίσιο της σχολικής συμπληρωματικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, για την διενέργεια διαθεματικής συνθετικής εργασίας μαθητών τάξης Α΄ Λυκείου στο γνωστικό αντικείμενο της Ιστορίας, με σκοπό την προετοιμασία εκπαιδευτικής επίσκεψης στον αρχαιολογικό χώρο της Γόρτυνας και το νεοσύστατο αρχαιολογικό μουσείο Μεσαράς. Η ανάπτυξη όλων των επιμέρους στοιχείων που οδηγούν στην τελική διαμόρφωση του παραδοτέου περιεχομένου, πραγματοποιήθηκε εξ ολοκλήρου από την αρχή, ως αποτέλεσμα επισταμένης αναζήτησης σε βιβλιογραφικές πηγές, και αποτίμησης ευρημάτων πρόσθετης ποιοτικής έρευνας, σε μια προσπάθεια επιπλέον επιβεβαίωσης της βιβλιογραφικής επισκόπησης που είχε προηγηθεί. Επιπρόσθετα, το εκπαιδευτικό αυτό εγχείρημα διέπεται από τις αρχές σχεδίασης της Γνωστικής θεωρίας Πολυμεσικής Μάθησης, το παιδαγωγικό πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και τις γενικές κατευθύνσεις του Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγράμματος Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ.), καθώς και του αναλυτικού προγράμματος σπουδών υποχρεωτικής εκπαίδευσης (Α.Π.Σ.) της Ιστορίας. Για την υλοποίηση του, πραγματοποιήθηκε η χρήση ενός εύρους διαδραστικών, ψηφιακών, εκπαιδευτικών λογισμικών και εργαλείων Τ.Π.Ε., σε ηλεκτρονικό περιβάλλον μάθησης LMS, με το υλικό να ενσωματώνει στοιχεία, όπως αναλυτικές οδηγίες μελέτης, συγκεκριμένους διδακτικούς στόχους και σαφώς προσδιορισμένα, προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα. Η διαμορφωτική αξιολόγηση του, προϋπέθεσε την διενέργεια σκόπιμης δειγματοληψίας από εκπαιδευτικούς με εξειδίκευση στην σχετική μεθοδολογία και παιδαγωγική, την χρήση ερωτηματολογίου με ανοιχτού τύπου ερωτήσεις και τέλος, την αξιοποίηση της ποιοτικής ανάλυσης περιεχομένου για την επεξεργασία των εξαχθέντων δεδομένων. Η αναφορά των εκπαιδευτικών βασίστηκε σε εντελεχή διερεύνηση. Αναφορικά με αποτελέσματα αυτής της αξιολόγησης, οι ειδικοί φάνηκε να συμπεραίνουν ότι το παραχθέν διαδικτυακό υλικό είναι εύχρηστο, ελκυστικό και το πλέον σημαντικό, ικανοποιεί τις απαιτήσεις των αρχών σχεδιασμού, σε όλες τις επιμέρους διαστάσεις.
Φυσική περιγραφή 235 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Ancient History
Comparative View
E-Learning
Educational Content
Equality
Family
Gender Differences
Local History
School Supplementary Distance Education
Society
Woman
Έμφυλες Διαφορές
Αρχαία Ιστορία
Γυναίκα
Εκπαιδευτικό Υλικό
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Ισότητα
Κοινωνία
Οικογένεια
Συγκριτική Θεώρηση
Συμπληρωματική Σχολική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Τοπική Ιστορία
Ημερομηνία έκδοσης 2023-11-10
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/7/6/8/metadata-dlib-1702980517-296197-673.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 708

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Δεν έχετε δικαιώματα για να δείτε το έγγραφο.
Δεν θα είναι διαθέσιμο έως: 2026-11-15