Αρχική Συλλογές Σχολή/Τμήμα Σχολή Επιστημών Αγωγής Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Διδακτορικές διατριβές
Διδακτορικές διατριβές
Τρέχουσα Εγγραφή: 23 από 71
|
|||||||
Κωδικός Πόρου | 000385089 | ||||||
Τίτλος | Πολλαπλή νοημοσύνη και παραγωγή γραπτού λόγου. Επιδράσεις της διαφοροποιημένης ως προς τους τύπους νοημοσύνης των μαθητών διδασκαλίας της παραγωγής του γραπτού λόγου (επιχειρηματολογικού κειμένου) σε γνωστικό, μεταγνωστικό και συναισθηματικό επίπεδο | ||||||
Άλλος τίτλος | Multiple intelligence and writing skills. Effects of differentiated teaching of argumentative writing based on multiple intelligences on cognitive, metacognitive and emotional level | ||||||
Συγγραφέας | Βασαρμίδου, Δέσποινα | ||||||
Σύμβουλος διατριβής | Ι. Σπαντιδάκης | ||||||
Μέλος κριτικής επιτροπής | Ε. Βασιλάκη | ||||||
Μέλος κριτικής επιτροπής | Ε. Σκούρτου | ||||||
Φυσική περιγραφή | xxvi, 624 σ. : πίν. (μερ. έγχρ.), έγχρ. διαγρ/τα, πανομ. ; 30 εκ. | ||||||
Γλώσσα | Ελληνικά | ||||||
Θέμα | Argumentative text/writing | ||||||
Metacognitive knowledge-skills | |||||||
Multiple Intelligence Theory | |||||||
Socio-cognitive/socio-cultural approaches of writing | |||||||
Writing self-image | |||||||
Writing skills | |||||||
Επιχειρηματολογική γραφή | |||||||
Θεωρία πολλαπλής νοημοσύνης | |||||||
Κοινωνικογνωστικές-κοινωνικοπολιτισμικές προσεγγίσεις γραπτού λόγου | |||||||
Μεταγνωστική γνώση-δεξιότητες | |||||||
Συγγραφικές δεξιότητες | |||||||
Συγγραφική αυτο-εικόνα | |||||||
Ημερομηνία έκδοσης | 2014 | ||||||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Διδακτορικές διατριβές | ||||||
Τύπος Εργασίας--Διδακτορικές διατριβές | |||||||
Μόνιμη Σύνδεση | https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/9/b/2/metadata-dlib-1403513057-920978-30045.tkl | ||||||
Εμφανίσεις | 643 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
Κατέβασμα Εγγράφου |